Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vorlík, Brůhová: Beton, Břasy, Boletice / Praha na vlně brutalismu
Architektura brutalismu se stala v posledních letech jedním z ústředních témat, přitahujících zájem odborné i laické veřejnosti. Svou barvitostí a autentičností upoutává a v pozitivním i negativním slova smyslu provokuje. Kniha se věnuje fenoménu a r...
ČVUT eobchod437 Kč vč.DPH
Fiala, Jaroslav: Elektronová struktura a reaktivita povrchů a rozhraní
Monografie pojednává o atomové struktuře povrchu těles a rozhraní mezi částicemi disperzních systémů. Výklad vychází z rozboru elektronové konfigurace, která určuje vazbu látek a jejich reaktivitu, jež je principem veškeré chemické i materiálové tech...
ČVUT eobchod357 Kč vč.DPH
Krbálek, Milan: Funkce více proměnných
Skripta sumarizují všechny zásadní poznatky teorie funkcí více proměnných. Probírány jsou zde základní topologické vlastnosti, diferenciální počet, taylorovské rozvoje, substituce v parciálních diferenciálních výrazech, řešení elementárních parciální...
ČVUT eobchod246 Kč vč.DPH
Schleger, Eduard: Jak se vymýšlí architektura?
Kniha pomocí citací a komentářů přibližuje navrhování staveb v textech, které ve své době vývoj této disciplíny ovlivnily a dnes již nejsou snadno dostupné. Pozornost je soustředěna na období začátku 20. století, kdy vyšly dva texty, jež měly vliv ne...
ČVUT eobchod126 Kč vč.DPH
Kopřiva, Miloš: Membránová architektura
S naplňováním soudobých trendů dynamické a organické architektury konvenují určité stavební konstrukce a technologie. Inspirována vzory ze živé i neživé přírody mezi ně nepochybně patří také membránová architektura. Navrhování nekonvenčních tvarů mem...
ČVUT eobchod380 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Žáček: Průmyslový marketing

Fakulta FS
Vydání 1.
Rok vydání 2/2010
Rozsah Stran: 217, Obrázků: 47, Příloh: 0, CD: 0
Nakladatel ČVUT
ISBN 978-80-01-04492-6
Cena (vč.DPH 10 %) 247 Kč
Skladem 6 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++ 1. díl

275 Kč

Veselá:Úvod do spojové techniky

84 Kč

Voštová:Zpracování pevných odpadů II

119 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk