Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vymětalová, Veronika: Biologie pro biomedicínské inženýrství. I. díl
Skripta jsou doporučenou učební pomůckou pro studenty bakalářského programu FBMI ĆVUT v Praze pro obory Biomedicínský technik, Optika a optometrie, Fyzioterapie a Zdravotnický záchranář v prvním ročníku studia. Učební text obsahuje základní teoretick...
ČVUT eobchod226 Kč vč.DPH
Kostelecký, Jakub: Globální polohové souřadnicové systémy
Učební text seznamuje studenty s definicí a tvorbou globálních souřadnicových systémů, které tvoří základ pro použití metod kosmické geodézie pro určování polohy - zejména nejznámější a široce využívané technologie GPS. Kromě definice a realizace (pr...
ČVUT eobchod157 Kč vč.DPH
Boháček, Jaroslav: Metrology
Skriptum je určeno především studentům předmětu AE0M38MET a zahraničním účastníkům kurzu Athens CTU01, zajišťovaného katedrou měření FEL ČVUT. Publikace je tematicky rozdělena do dvou částí. První je věnována fundamentální metrologii a pojednává o so...
ČVUT eobchod168 Kč vč.DPH
Sýkora, Miroslav: Probabilistic Reliability Assessment of Existing Structures - Focused on industria...
Opravy a modernizace existujících konstrukcí jsou úkolem s velkým ekonomickým významem. Mnoho existujících konstrukcí včetně těch považovaných za industriální dědictví bylo navrženo podle zastaralých předpisů a nesplňuje požadavky současných norem pr...
ČVUT eobchod139 Kč vč.DPH
Veselá, Eva: Seminars in Physics I + II. List of Problems
Skripta obsahují celkem 260 neřešených příkladů týkajících se přednášené látky z předmětů Physics I a Physics II. Studenti si tak mohou ověřit hloubku svých teoretických znalostí z přednášek a schopnost aplikovat je na konkrétní případy. S podobnými ...
ČVUT eobchod49 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Žáček: Průmyslový marketing

Fakulta FS
Vydání 1.
Rok vydání 2/2010
Rozsah Stran: 217, Obrázků: 47, Příloh: 0, CD: 0
Nakladatel ČVUT
ISBN 978-80-01-04492-6
Cena (vč.DPH 10 %) 247 Kč
Skladem 3 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Linkeová, Ivana: Constructive Geometry

226 Kč

Murla: Physics I. Seminars

164 Kč

Vytlačil:Systémová analýza a syntéza

68 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk