Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vorlík, Petr: Beton, Břasy, Boletice / Praha na vlně brutalismu
Architektura brutalismu se stala v posledních letech jedním z ústředních témat, přitahujících zájem odborné i laické veřejnosti. Svou barvitostí a autentičností upoutává a v pozitivním i negativním slova smyslu provokuje. Kniha se věnuje fenoménu a r...
ČVUT eobchod437 Kč vč.DPH
Fiala, Jaroslav: Elektronová struktura a reaktivita povrchů a rozhraní
Monografie pojednává o atomové struktuře povrchu těles a rozhraní mezi částicemi disperzních systémů. Výklad vychází z rozboru elektronové konfigurace, která určuje vazbu látek a jejich reaktivitu, jež je principem veškeré chemické i materiálové tech...
ČVUT eobchod357 Kč vč.DPH
Krbálek, Milan: Funkce více proměnných
Skripta sumarizují všechny zásadní poznatky teorie funkcí více proměnných. Probírány jsou zde základní topologické vlastnosti, diferenciální počet, taylorovské rozvoje, substituce v parciálních diferenciálních výrazech, řešení elementárních parciální...
ČVUT eobchod246 Kč vč.DPH
Novák, Jiří: Fyzika - Sbírka příkladů
Učební text je souborem řešených a neřešených příkladů ze základních oblastí fyziky probíraných v rámci výuky na Fakultě stavební ČVUT v Praze. Skripta jsou primárně určena studentům programu "Stavební inženýrství" pro cvičení k základnímu ...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Holický, Milan: Hodnocení existujících konstrukcí
Význam prodlužování životnosti existujících konstrukcí neustále roste a s ním je spojené i zdokonalování metodických postupů jejich hodnocení. Uplatňuje se zejména v oblasti stavebnictví a ochrany památkových objektů. Cílí nejen na obytné a veřejné b...
ČVUT eobchod120 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Žáček: Průmyslový marketing

Fakulta FS
Vydání 1.
Rok vydání 2/2010
Rozsah Stran: 217, Obrázků: 47, Příloh: 0, CD: 0
Nakladatel ČVUT
ISBN 978-80-01-04492-6
Cena (vč.DPH 10 %) 247 Kč
Skladem 3 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Hrůza: Urbanismus světových metropolí - II. Díl. Athény...

305 Kč

Zelenka:Projektování výrobních systémů. Návody na cviče...

153 Kč

Bubeník:Mathematics for Engineers

376 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk