Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Suchánek, Jan: Abrazivní opotřebení
Životnost strojů a strojních zařízení v průmyslu je limitována opotřebením. To vzniká v mnoha různých průmyslových situacích a způsobuje vysoké náklady kvůli poruchám zařízení, náhradám opotřebených částí a výpadkům výroby při opravách. Kromě toho op...
ČVUT eobchod250 CZK Incl.VAT
Navrátil,Šinkorová: Biomedicínská detekce ionizujícího záření. Organizace zdravotnické péče po zevní...
V monografii, jejímiž autory jsou přední odborníci v oborech radiobiologie a medicína katastrof, jsou popsány současné přístupy k monitorování radiační zátěže obyvatelstva metodami fyzikální a biologické dozimetrie. Minimalizace negativních dopadů pů...
ČVUT eobchod118 CZK Incl.VAT
Pokorný, Jaroslav: Databázové systémy
Vysokoškolská učebnice provádí čtenáře problematikou návrhu a implementace databází. Autoři seznamují studenty s potřebnou teorií doplněnou množstvím praktických příkladů. Jádrem učebnice jsou relační databázové systémy, které navzdory předpovědím st...
ČVUT eobchod360 CZK Incl.VAT
Medřický, Vladimír: Hydrotechnické stavby 2. Vodní cesty
Učební text Hydrotechnické stavby 2 - Vodní cesty je určen studentům Fakulty stavební ČVUT v Praze jako studijní pomůcka pro osvojení základních znalostí pro navrhování, výstavbu a provozování vnitrozemských vodních cest. Stručný text je provázen jen...
ČVUT eobchod173 CZK Incl.VAT
Kožíšek, Jan: Statistická a rozhodovací analýza
Učební text Statistická a rozhodovací analýza obsahuje základní metody popisné statistiky včetně párové a vícenásobné regresní a korelační analýzy. Dále potom používá diskrétní a spojitá rozdělení jako pravděpodobnostní modely pro rozhodování v předv...
ČVUT eobchod340 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Karlíček: Základy marketingu

Version 2.
Year of publishing 2018
Publisher Grada
ISBN 978-80-247-5869-5
Price (Incl.VAT 10 %) 298 CZK
In Stock 2 pcs
Quantity  pcs
Description:
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Goods most often bought with the displayed:

Pirner. Úsměvy v mechanice

250 CZK

Knápková: Finanční analýza, Komplexní průvodce s příkla...

329 CZK

Geschäftsbetriebe - formát A4

45 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk