Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Drkal, František: Klimatizace
Skripta pro předmět Klimatizace v oboru Technika životního prostředí, vyučovaný na Fakultě strojní ČVUT v Praze. Učební text může být využit i v předmětu Větrání a klimatizace v mezifakultním oboru Inteligentní budovy na ČVUT v Praze. Studium klimati...
ČVUT eobchod195 CZK Incl.VAT
Cotton bag
Fabric blue bag with bilingual two side printing - ČVUT and CTU. 100% cotton, 140 g/m2. Handle length: 67 cm, dimensions: 38 x 42 cm, capacity: 10 l. Brand: Westford Mill.
ČVUT eobchod120 CZK Incl.VAT
Charvát, Jura: MATEMATIKA 1. Sbírka příkladů
Sbírka obsahuje příklady pro základní výuku předmětů 101MA01, 101M1A, 101MAR1 a 101MAG1 a to lineární algebry, analytické geometrie a diferenciálního počtu funkce jedné proměnné.
ČVUT eobchod199 CZK Incl.VAT
Bubeník, František: Mathematics for Engineers
Učební text tematicky pokrývá všechny předměty matematiky vyučované v anglickém jazyce na Fakultě stavební ČVUT v Praze. V úvodu studia bakalářských studijních programů jsou skripta určena jako základní literatura pro studium matematiky v anglickém j...
ČVUT eobchod393 CZK Incl.VAT
Fassati, Tomáš: Praktická globální vizuální komunikace I. díl / Světlo - zrak - vnímání
Elektronická verze (ve formátu PDF) učebního textu o globální vizuální komunikaci komplexně seznamuje s problematikou mezinárodní řeči barev a graf. symbolů, která je užívána ve veřejném prostoru laiky i odborníky ve většině oborů lidské činnosti. Jd...
ČVUT eobchod173 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Kunz: Společenská odpovědnost ve sportu

Version 1.
Year of publishing 2020
ISBN 978-80-271-1209-8
Price (Incl.VAT 10 %) 299 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.

Goods most often bought with the displayed:

Klatovský:Windows 11 - Průvodce uživatele

349 CZK

Řezníčková: Materiály a technické vybyvení součsého int...

359 CZK

Cedrych:Automobily Škoda Felicia

355 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk