Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Navrátil,Šinkorová: Biomedicínská detekce ionizujícího záření. Organizace zdravotnické péče po zevní...
V monografii, jejímiž autory jsou přední odborníci v oborech radiobiologie a medicína katastrof, jsou popsány současné přístupy k monitorování radiační zátěže obyvatelstva metodami fyzikální a biologické dozimetrie. Minimalizace negativních dopadů pů...
ČVUT eobchod118 CZK Incl.VAT
Rataj, Jan: Experimentální neutronová a reaktorová fyzika. Laboratorní cvičení
Skripta jsou primárně určena studentům FJFI ČVUT v Praze, obor jaderné inženýrství. Poskytují teoretický základ a především návod pro experimentální úlohy z oblasti neutronové a reaktorové fyziky. Úlohy by měly studentům pomoci nejen pochopit, ale i ...
ČVUT eobchod239 CZK Incl.VAT
Nový, Richard: Hluk a chvění
Kniha se zabývá vyzařováním zvuku z hypotetických a konkrétních zdrojů, šířením zvuku v ideálním a reálném prostředí a hlukovou expozicí člověka ve vztahu k hygienicky únosným akustickým limitům. Je zde uveden ucelený přehled o příčinách vyzařování ...
ČVUT eobchod278 CZK Incl.VAT
Virius, Miroslav: Java 2. díl / Knihovny
Druhý díl učebního textu, který navazuje na skriptum "Java 1. díl / Programovací jazyk", se zabývá vybranými knihovnami jazyka Java, a stejně jako první díl je určen studentům Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze, kteří již ...
ČVUT eobchod305 CZK Incl.VAT
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++ 1. díl
První díl výukového textu k přednášce Programování v C++. Obsahuje dva rozsáhlé úvodní příklady a pokrývá především následující témata: způsob popisu jazyka C++, příkazy, základní datové typy a jejich vlastnosti, uživatelem definované neobjektové typ...
ČVUT eobchod303 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Kunz: Společenská odpovědnost ve sportu

Version 1.
Year of publishing 2020
ISBN 978-80-271-1209-8
Price (Incl.VAT 10 %) 299 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.

Goods most often bought with the displayed:

Sloan:Křídové barvy natřou všechno

399 CZK

Die Freizeit - formát A4

45 CZK

Friedl: Pleteme košíky z trav a bylinek

299 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk