Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Holický, Milan: Aplikace teorie pravděpodobnosti a matematické statistiky
Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika představují mladé, rychle se rozvíjející vědecké disciplíny, které se již staly nezbytnou součástí mnoha oblastí moderní vědy a techniky. Uplatňují se ve velkém množství oborů jak při rozvoji teoretick...
ČVUT eobchod184 CZK Incl.VAT
Pavelka, Karel: Astronomicko-historické otazníky Mezoameriky a Peru
Unikátnost této knihy tkví v tom, že její podstatná část je založena na vlastních měřeních a jejich zpracování (ať už šlo o měření pro dokumentaci k ochraně památek nebo pro archeoastronomické cíle). Autoři strávili v terénu (v Mexiku, Guatemale, Hon...
ČVUT eobchod366 CZK Incl.VAT
Concrete bow tie.
Simple representative bow tie. Smooth edges, optimal size, each piece is original. The bow ties have a strap with a slider to set the correct circumference for your neck.
ČVUT eobchod650 CZK Incl.VAT
Veselá, Eva: Handbook of Laboratory Experiments in Physics
Učební text obsahuje obecné poznatky týkající se měření, měřicích metod, zpracování měření, a to včetně nejistot a jejich stanovení. Sestává celkem ze 40 návodů k úlohám a jejich popisu. Úlohy jsou zvoleny tak, aby navazovaly na přednášenou látku z p...
ČVUT eobchod211 CZK Incl.VAT
Krbálek, Milan: Teorie míry a Lebesgueova integrálu
V práci je vystavěna ucelená teorie abstraktních množinových měr s důrazem na míry Jordanovu a Lebesgueovu. Následuje teorie abstraktního Lebesgueova integrálu doplněná řadou praktických aplikací demonstrovaných na výpočtech konkrétních vícerozměrnýc...
ČVUT eobchod286 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Jaderná: Moderní retail marketing

Year of publishing 2021
Number of pages 240 stran
ISBN 978-80-271-1384-2
Price (Incl.VAT 10 %) 329 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek ? retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Goods most often bought with the displayed:

Luxusní papírová taška

82 CZK

Lesák:Vidím jen to, co vím

249 CZK

Vítek:Světové mosty

599 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk