Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Starý, Vladimír: Biomateriály a biotolerance
Učební text popisuje rozsáhlou oblast vědních oborů, které jsou důležitou součástí studia vlastností, aplikovaného vývoje a hodnocení použitelnosti různých druhů materiálů ve zdravotnictví, především pak v implantologii. Autoři se zaměřili na testova...
ČVUT eobchod184 CZK Incl.VAT
Sejkot, Roman: Kniha FOTOGRAFIE / Od fotogramu k výpočetní fotografii
Kniha se zabývá obrazovým fenoménem, prozíravě již v roce 1839 nazvaným fotografie, z nejrůznějších hledisek a vybízí k úvahám o dalekosáhlém významu fotografie pro veškeré poznání lidstva, od prvních fotogramů po Hubbleův teleskop. Předkládá vývoj,...
ČVUT eobchod518 CZK Incl.VAT
Bečvářová, Martina: Matematika ve středověké Evropě / Pozdní středověk a renesance
Rozsáhlá publikace pojednává o oživení a proměnách matematického myšlení a vzdělávání v Evropě pozdního středověku a renesance. Vývoj matematiky je zde zobrazen v širším politickém a kulturním kontextu. Autoři představují životní peripetie a výsledky...
ČVUT eobchod611 CZK Incl.VAT
Haušild, Petr: Řešené úlohy z Fyziky kovů a Fyzikální metalurgie
Skripta primárně určená studentům Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze jako doplněk přednášek Fyzika kovů a Fyzikální metalurgie, ale svou koncepcí může posloužit všem vysokoškolským studentům technických a přírodovědeckých zaměření, k...
ČVUT eobchod118 CZK Incl.VAT
Štamberg, Karel: Technologie jaderných paliv II
Skripta jsou věnována procesům, které charakterizují tzv. uzavřený uranový, event. i thoriový palivový cyklus, resp. tu část, která začíná popisem technologií zpracování vyhořelých (ozářených) jaderných paliv (VJP). Zvláštní pozornost je věnována mod...
ČVUT eobchod194 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Jaderná: Moderní retail marketing

Year of publishing 2021
Number of pages 240 stran
ISBN 978-80-271-1384-2
Price (Incl.VAT 10 %) 329 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek ? retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Goods most often bought with the displayed:

Hampl:Pro Čechy je nebe blízko

269 CZK

Greenwood-Robinsonová: Fitness výživa

379 CZK

Klaus: Zničí nás klima nebo boj s klimatem

99 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk