Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vorlík, Petr: Architektura na červeném seznamu / normální je nebourat
V čase, kdy závratnou rychlostí mizí kvalitní příklady architektury poválečného období, jsou téma opětovného využívání ohrožených staveb či otázka, zda a kdy přistupovat k demolicím, dosud diskutovány zejména ve veřejném prostoru. Publikace mapující ...
ČVUT eobchod459 CZK Incl.VAT
Kraus, Ivo: Fyzika v kulturních dějinách Evropy. Romantici a klasikové
Čtvrtý díl Fyziky v kulturních dějinách Evropy je věnován životním osudům a vědeckým zásluhám především těch fyziků vychovaných klasickou fenomenologickou školou, jejichž dílo se stalo základem moderní atomové teorie. Příběhy jsou řazeny podle letopo...
ČVUT eobchod393 CZK Incl.VAT
Garlík, Bohumír: Od chytrých sítí po chytré budovy, města a dopravu v prostředí umělé inteligence
Monografie se zabývá různými algoritmy a aplikacemi založenými na teorii optimalizace, optimalizačními metodami s cílem dosažení předpokládaných závěrů a funkcí komponent v systému chytrých sítí. Snaží se ukázat optimální výhodu sítě energetických zd...
ČVUT eobchod349 CZK Incl.VAT
Řípa, Milan: Řízená termojaderná fúze - minulost, současnost a budoucnost
Kniha vychází v předvečer probuzení mezinárodního tokamaku - ITER. Je určena všem odpůrcům termojaderné fúze, neboť se v ní dozvědí, proč jejich argumenty neplatí. Současně je ale určena i všem příznivcům termojaderné fúze, neboť razantním způsobem o...
ČVUT eobchod646 CZK Incl.VAT
Kožíšek, Jan: Statistická a rozhodovací analýza
Učební text Statistická a rozhodovací analýza obsahuje základní metody popisné statistiky včetně párové a vícenásobné regresní a korelační analýzy. Dále potom používá diskrétní a spojitá rozdělení jako pravděpodobnostní modely pro rozhodování v předv...
ČVUT eobchod340 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Foret: Marketingový výtkum

Version 1.
Year of publishing 2020
ISBN 978-80-271-1723-9
Price (Incl.VAT 10 %) 249 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Goods most often bought with the displayed:

Šlezingr:Abrasion der Ufer

206 CZK

Říha:Rozvoj obchodních a vyjednávajících dovedností

299 CZK

Šindler:Microsoft Teams - Praktická příručka

269 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk