Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Dylevský, Ivan: Anatomie dítěte - Nipioanatomie 2. díl
Druhý díl Anatomie dítěte organicky navazuje na první díl monografie mapující stavbu dětského organismu a je zaměřen především na anatomii dětských orgánů. Kromě popisu makroskopické a mikroskopické stavby jednotlivých orgánových systémů vycházející ...
ČVUT eobchod799 CZK Incl.VAT
Pešková, Zuzana: Grafická prezentace architektury
Pro tvůrčího architekta je potřeba dobře graficky prezentovat své myšlenky, nápady a návrhy investorům, spolupracovníkům, dalším odborníkům i neodborníkům nezbytná. Převést představy do grafického zobrazení srozumitelného pro ostatní bývá úkon, který...
ČVUT eobchod383 CZK Incl.VAT
Valentová, Jana: Hydraulika podzemní vody
Skripta jsou určena studentům magisterského studia oborů Vodní hospodářství a vodní stavby a Inženýrství životního prostředí Fakulty stavební ČVUT. Cenné informace však mohou získat i studenti Přírodovědecké fakulty UK či jiných univerzit zajímající ...
ČVUT eobchod216 CZK Incl.VAT
Bečvářová, Martina: Matematika ve středověké Evropě / Pozdní středověk a renesance
Rozsáhlá publikace pojednává o oživení a proměnách matematického myšlení a vzdělávání v Evropě pozdního středověku a renesance. Vývoj matematiky je zde zobrazen v širším politickém a kulturním kontextu. Autoři představují životní peripetie a výsledky...
ČVUT eobchod611 CZK Incl.VAT
Kopřiva, Miloš: Membránová architektura
S naplňováním soudobých trendů dynamické a organické architektury konvenují určité stavební konstrukce a technologie. Inspirována vzory ze živé i neživé přírody mezi ně nepochybně patří také membránová architektura. Navrhování nekonvenčních tvarů mem...
ČVUT eobchod418 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Other authors a kolektiv
Version 1.
Year of publishing 2020
Price (Incl.VAT 10 %) 499 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Goods most often bought with the displayed:

Novela stavebního zákona - prováděcí předpisy

140 CZK

Pater:Koordinátor bezpečnosti a ochrany zdraví při prác...

130 CZK

Bílý:Klementýnka

363 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk