Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Pavelka, Karel: Exaktní metody průzkumu památek s využitím geodetických a geofyzikálních metod
Tato monografie je výstupem dlouhodobé činnosti členů laboratoře fotogrammetrie, zaměřené na dokumentaci historických památkových objektů. Publikace se věnuje jak tradičním, byť ne zcela běžným metodám dokumentace - např. fotogrammetrii, tak i netrad...
ČVUT eobchod267 CZK Incl.VAT
Nováková, Zdenka: INTERIOR DESIGN - IN 1
Skripta určená pro zahraniční studenty mají poskytnout základní informace k řešení interiéru stavby ve smyslu vytvoření co nejvhodnějšího prostředí z hlediska funkce i výtvarného vyznění. Výklad je zaměřen na pojetí interiéru jako součásti komplexní ...
ČVUT eobchod292 CZK Incl.VAT
Nagy, Jozef: Matematická analýza
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku Fakulty dopravní ČVUT v Praze. Jejich obsahem je diferenciální a integrální počet funkcí jedné reálné proměnné a některé metody řešení obyčejných diferenciálních rovnic prvního řádu, lineárních diferenciá...
ČVUT eobchod249 CZK Incl.VAT
Kožíšek, Jan: Statistická a rozhodovací analýza
Učební text Statistická a rozhodovací analýza obsahuje základní metody popisné statistiky včetně párové a vícenásobné regresní a korelační analýzy. Dále potom používá diskrétní a spojitá rozdělení jako pravděpodobnostní modely pro rozhodování v předv...
ČVUT eobchod340 CZK Incl.VAT
Štamberg, Karel: Technologie jaderných paliv II
Skripta jsou věnována procesům, které charakterizují tzv. uzavřený uranový, event. i thoriový palivový cyklus, resp. tu část, která začíná popisem technologií zpracování vyhořelých (ozářených) jaderných paliv (VJP). Zvláštní pozornost je věnována mod...
ČVUT eobchod194 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Other authors a kolektiv
Version 1.
Year of publishing 2020
Price (Incl.VAT 10 %) 499 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Goods most often bought with the displayed:

Tomšej:Zdraví a nemoc

269 CZK

Klein, Z.: Cabin Porn, Chaty na konci světa

599 CZK

Pulver:Jak se stát lígrem,pro kterého lidé rádi pracují

389 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk