Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Stýblo, Zbyšek: Divadlo: prostor & akce
Divadelní budovy slouží po celý den usilovné práci herců, režisérů a dalších zaměstnanců, zaměřené na několik hodin, kdy přicházejí diváci pro jedinečný prožitek vytrhující je z jejich každodennosti. Místem, kde se obě tváře divadla prolínají, a tím ...
ČVUT eobchod427 CZK Incl.VAT
Cézová, Eliška: Integrální počet 1/2 - Sbírka příkladů z neurčitého integrálu
Učební text má primárně sloužit studentům předmětu Matematika 1 v prvním ročníku Fakulty strojní ČVUT v Praze, ale i studentům všech fakult technického i přírodovědného směru. První část této sbírky obsahuje příklady z integrálního počtu funkcí jedné...
ČVUT eobchod197 CZK Incl.VAT
Sejkot, Roman: Kniha FOTOGRAFIE / Od fotogramu k výpočetní fotografii
Kniha se zabývá obrazovým fenoménem, prozíravě již v roce 1839 nazvaným fotografie, z nejrůznějších hledisek a vybízí k úvahám o dalekosáhlém významu fotografie pro veškeré poznání lidstva, od prvních fotogramů po Hubbleův teleskop. Předkládá vývoj,...
ČVUT eobchod518 CZK Incl.VAT
CD:Matematika - přijímací zkoušky na ČVUT
Matematika
ČVUT eobchod143 CZK Incl.VAT
Krátký, Lukáš: Moderní trendy předúprav biomasy pro intenzifikaci výroby biopaliv 2. generace
Předúprava suroviny je klíčovým krokem výroby biopaliv druhé generace jako alternativního zdroje energií a cenných látek k výrobě ekoinovativních materiálů. Cílem této knihy je shrnout a představit čtenáři moderní trendy a nejnovější poznatky celosvě...
ČVUT eobchod185 CZK Incl.VAT
Hide slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Other authors a kolektiv
Version 1.
Year of publishing 2020
Price (Incl.VAT 10 %) 499 CZK
In Stock 1 pcs
Quantity  pcs
Description:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Goods most often bought with the displayed:

Dombrovská:Informační detox

269 CZK

Kadlec:Výkonnost - vrtulník 034 00

420 CZK

Pokluda: Rajčata a papriky

299 CZK
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk