Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Kraus, Ivo: Fyzika v kulturních dějinách Evropy 5. déíl Atomový věk
Dvacáté století dosáhlo v historii naší planety nejen smutného prvenství v desítkách milionů obětí válečných konfliktů, ale, naštěstí, i v úspěších exaktních věd; díky nim je náš život snazší a bohatší. Cesty k využití jaderného štěpení, tranzistorov...
ČVUT eobchod347 Kč vč.DPH
Nový, Richard: Hluk a chvění
Kniha se zabývá vyzařováním zvuku z hypotetických a konkrétních zdrojů, šířením zvuku v ideálním a reálném prostředí a hlukovou expozicí člověka ve vztahu k hygienicky únosným akustickým limitům. Je zde uveden ucelený přehled o příčinách vyzařování ...
ČVUT eobchod253 Kč vč.DPH
Pokorný, Marek: Požární bezpečnost staveb. Sylabus pro praktickou výuku
Skripta (sylabus) předkládají zjednodušený náhled do legislativně náročné problematiky požárně bezpečnostního řešení (PBŘ) staveb. Sylabus je určen především pro praktickou výuku na Katedře konstrukcí pozemních staveb Fakulty stavební ČVUT v Praze, a...
ČVUT eobchod129 Kč vč.DPH
Rataj, Jan: Reactor Physics Course at VR-1 Reactor
Skripta jsou určena pro účastníky kurzu reaktorové fyziky na školním reaktoru VR-1. Obsahují devět různých experimentálních úloh z oblasti reaktorové fyziky, které se na školním reaktoru VR-1 provádějí. U každé experimentální úlohy je uveden její det...
ČVUT eobchod205 Kč vč.DPH
Samek, Ladislav: Sbírka příkladů z Fyziky II
Skripta jsou určena studentům prvních ročníků Fakulty strojní ČVUT v Praze, slouží k procvičení látky přednášené v předmětech Fyzika I. a Fyzika II. Příklady jsou v textu členeny do kapitol tak, aby nejen navazovaly na obsah přednášených předmětů, al...
ČVUT eobchod137 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

McDonald: Marketingový plán

Vydání 1.
Rok vydání 2012
ISBN 978-80-265-0014-8
Cena (vč.DPH 10 %) 999 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Publikace Marketingový plán se podrobně zabývá tématem, kterému se odborná marketingová literatura nevěnuje, nebo jen povrchně. V dnešní době zaměřené na zákazníka a jeho potřeby se dostává marketingovým strategiím takové pozornosti, že celé firmy jsou přímo marketingově řízeny. Pokud má firma uspět na trhu, musí umět zákazníkovi vyhovět lépe než konkurence. Pokud chce přitom firma přežít, musí to zvládat efektivně a dlouhodobě. A to bez kvalitního marketingového plánu nelze.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Prokopová:Španělština

454 Kč

Kříž:Digitální fotografie a obrázky v ACDSee

136 Kč

Přijímací zkoušky na VŠ - témata - všeobecný přehled

329 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk