Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Ditl, Pavel: Bilancování a simulace systémů v MS Excel
Nejčastěji se setkáváme s bilancováním linek a aparátů při projektování, optimalizaci a rozhodovací činnosti typu "Co se stane, když?" např. při instruktáži a výchově obsluhy, hledání poruch a jejich příčin, hledání úzkých míst linky a ekon...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Boháček, Jaroslav: Metrology
Skriptum je určeno především studentům předmětu AE0M38MET a zahraničním účastníkům kurzu Athens CTU01, zajišťovaného katedrou měření FEL ČVUT. Publikace je tematicky rozdělena do dvou částí. První je věnována fundamentální metrologii a pojednává o so...
ČVUT eobchod168 Kč vč.DPH
Krátký, Lukáš: Moderní trendy předúprav biomasy pro intenzifikaci výroby biopaliv 2. generace
Předúprava suroviny je klíčovým krokem výroby biopaliv druhé generace jako alternativního zdroje energií a cenných látek k výrobě ekoinovativních materiálů. Cílem této knihy je shrnout a představit čtenáři moderní trendy a nejnovější poznatky celosvě...
ČVUT eobchod168 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I. Vnitřní plynovod a vytápění
Skripta jsou určena studentům bakalářského programu Fakulty architektury ČVUT v Praze. Učební text obsahuje problematiku zásobování plynem a jeho rozvody v objektu, seznamuje s koncepcí vytápěcích soustav, zdrojů tepla, otopných těles a dalších přísl...
ČVUT eobchod179 Kč vč.DPH
Termohrnek ČVUT
Bílý dvoustěnný termohrnek s logem ČVUT, nerezový, plastové šroubovací víčko, objem 450 ml, výška 19,5 cm. Není určen k mytí v myčce.
ČVUT eobchod200 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

McDonald: Marketingový plán

Vydání 1.
Rok vydání 2012
ISBN 978-80-265-0014-8
Cena (vč.DPH 10 %) 999 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Publikace Marketingový plán se podrobně zabývá tématem, kterému se odborná marketingová literatura nevěnuje, nebo jen povrchně. V dnešní době zaměřené na zákazníka a jeho potřeby se dostává marketingovým strategiím takové pozornosti, že celé firmy jsou přímo marketingově řízeny. Pokud má firma uspět na trhu, musí umět zákazníkovi vyhovět lépe než konkurence. Pokud chce přitom firma přežít, musí to zvládat efektivně a dlouhodobě. A to bez kvalitního marketingového plánu nelze.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Word 2003 - jednoduše ...

179 Kč

Howe:LightWave 3D 8 Názorný průvodce

390 Kč

Wasyluk:Elektrotechnologie pro školu a praxi

318 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk