Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Skořepa, Zdeněk: Geodézie 4
Skripta jsou určena posluchačům bakalářského studijního programu Geodézie a kartografie na Fakultě stavební ČVUT v Praze, případně i pracovníkům z praxe. Zpracování jednotlivých kapitol se opírá o znalosti z matematiky (lineární algebry), teorie chyb...
ČVUT eobchod152 Kč vč.DPH
Pelantová, Edita: Matematická analýza 1
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku studia na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze. Hlavní náplní učebního textu je teorie číselných posloupností s řadou metod na výpočet jejich limit a teorie reálných funkcí reálné proměnné....
ČVUT eobchod129 Kč vč.DPH
Garlík, Bohumír: Technická zařízení budov / Elektrická instalace v budovách
Předkládaná monografie je svým uceleným obsahem ojedinělou publikací na českém, ale i zahraničním trhu. Je určena studentům technických vysokých a středních odborných škol se zaměřením na elektrické rozvody a také projektantům a realizátorům elektric...
ČVUT eobchod398 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I - Zdravotní technika
Skripta zahrnují problematiku zdravotní techniky - rozvody vody v objektu a způsob odvodnění objektu. Popisují jednotlivé systémy, varianty použití a základní principy návrhu jmenovitých světlostí obou sítí. Provází nás jednotlivými typy vodovodních ...
ČVUT eobchod160 Kč vč.DPH
Vedral, Josef: Zpracování a digitalizace analogových signálů v měřicí technice
Monografie popisuje metody zpracování analogových signálů a jejich digitalizaci v měřicí technice. Jsou zde uvedeny obvodové prostředky analogového zpracování signálů z typických snímačů fyzikálních veličin a prostředky k jejich digitalizaci a rekons...
ČVUT eobchod289 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

McDonald: Marketingový plán

Vydání 1.
Rok vydání 2012
ISBN 978-80-265-0014-8
Cena (vč.DPH 10 %) 999 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Publikace Marketingový plán se podrobně zabývá tématem, kterému se odborná marketingová literatura nevěnuje, nebo jen povrchně. V dnešní době zaměřené na zákazníka a jeho potřeby se dostává marketingovým strategiím takové pozornosti, že celé firmy jsou přímo marketingově řízeny. Pokud má firma uspět na trhu, musí umět zákazníkovi vyhovět lépe než konkurence. Pokud chce přitom firma přežít, musí to zvládat efektivně a dlouhodobě. A to bez kvalitního marketingového plánu nelze.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Pokorný:Office 97

156 Kč

1/68 Etzold:Mazda 626 od 1/92

685 Kč

Beránek:Digitální video v praxi

516 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk