Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Pešková, Zuzana: Grafická prezentace architektury
Pro tvůrčího architekta je potřeba dobře graficky prezentovat své myšlenky, nápady a návrhy investorům, spolupracovníkům, dalším odborníkům i neodborníkům nezbytná. Převést představy do grafického zobrazení srozumitelného pro ostatní bývá úkon, který...
ČVUT eobchod383 Kč vč.DPH
Pelantová, Edita: Matematická analýza 1
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku studia na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze. Hlavní náplní učebního textu je teorie číselných posloupností s řadou metod na výpočet jejich limit a teorie reálných funkcí reálné proměnné....
ČVUT eobchod142 Kč vč.DPH
Roušky II - dvě poutka.
Dvouvrstvá rouška, dvě různé délky poutek pro lepší držení, antimikrobiální Silvadur 930 tlumí růst bakterií, odpuzují vodu díky Zelan R3, pratelné na 60 stupňů, rozměr: 27 x 12 cm.
ČVUT eobchod110 Kč vč.DPH
Kožíšek, Jan: Rozhodovací modely pro manažery v průmyslové praxi
Rozhodování představuje jednu z klíčových úloh manažera. Některé rozhodovací problémy jsou ovšem natolik složité a komplexní, že při jejich řešení již nelze spoléhat pouze na vlastní intuici. Tato monografie proto přináší soubor metod, nástrojů, post...
ČVUT eobchod338 Kč vč.DPH
Krejčiříková, Hana: Železniční stavby 1 / 1. část
Skripta jsou přednostně určena pro předmět přednášený ve 3. ročníku programu Stavební inženýrství (SI), Konstrukce a dopravní stavby (K) Fakulty stavební ČVUT v Praze. Jednotlivé části obsahují jak základní teoretická řešení konstrukcí železničního s...
ČVUT eobchod253 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Ambrose: Formát - grafický design

Spoluautoři Karris
Vydání 1.
Rok vydání 2011
Rozsah 240 stran, rozměr 191x265 mm
Nakladatel CP
ISBN 978-80-251-2966-1
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu ? parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

INTRO 4/17 časopis - Kámen

189 Kč

Robová: Sbírka aplikačních úloh ze středoškolské matema...

186 Kč

Plocek: Balony a vzducholodě - historie vzduchoplavby a...

399 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk