Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Medřický, Vladimír: Hydrotechnické stavby 2. Vodní cesty
Učební text Hydrotechnické stavby 2 - Vodní cesty je určen studentům Fakulty stavební ČVUT v Praze jako studijní pomůcka pro osvojení základních znalostí pro navrhování, výstavbu a provozování vnitrozemských vodních cest. Stručný text je provázen jen...
ČVUT eobchod157 Kč vč.DPH
Kožíšek, Jan: Rozhodovací modely pro manažery v průmyslové praxi
Rozhodování představuje jednu z klíčových úloh manažera. Některé rozhodovací problémy jsou ovšem natolik složité a komplexní, že při jejich řešení již nelze spoléhat pouze na vlastní intuici. Tato monografie proto přináší soubor metod, nástrojů, post...
ČVUT eobchod307 Kč vč.DPH
Veselá, Eva: Seminars in Physics I + II. List of Problems
Skripta obsahují celkem 260 neřešených příkladů týkajících se přednášené látky z předmětů Physics I a Physics II. Studenti si tak mohou ověřit hloubku svých teoretických znalostí z přednášek a schopnost aplikovat je na konkrétní případy. S podobnými ...
ČVUT eobchod49 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I. Vnitřní plynovod a vytápění
Skripta jsou určena studentům bakalářského programu Fakulty architektury ČVUT v Praze. Učební text obsahuje problematiku zásobování plynem a jeho rozvody v objektu, seznamuje s koncepcí vytápěcích soustav, zdrojů tepla, otopných těles a dalších přísl...
ČVUT eobchod179 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Ženy v dějinách matematiky, fyziky a astronomie
Publikace je koncipována jako soubor příběhů o ženách, kterým se exaktní vědy staly ušlechtilou zálibou i životním posláním. V pětadvaceti kapitolách a stovce biografických hesel se čtenáři seznámí s osudy a vědeckým dílem významných matematiček, fyz...
ČVUT eobchod365 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Ambrose: Formát - grafický design

Spoluautoři Karris
Vydání 1.
Rok vydání 2011
Rozsah 240 stran, rozměr 191x265 mm
Nakladatel CP
ISBN 978-80-251-2966-1
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu ? parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Jelínek:Raduga 3 - ruština pro střední a jazykové školy

368 Kč

Frejlach:Radioamatérská družicová komunikace

141 Kč

Haineault:Jak využít životních změn

141 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk