Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vícha, Vladimír: Experimenty s pixelovým detektorem pro výuku jaderné a částicové fyziky
Publikace poskytuje metodické návody pro 50 fyzikálních demonstračních a laboratorních experimentů s pixelovým detektorem MX-10 využitelné na všech školách, kde se vyučuje jaderná a částicová fyzika (převážně VŠ a SŠ, případně ZŠ). Každý experiment o...
ČVUT eobchod179 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Fyzika v kulturních dějinách Evropy. Romantici a klasikové
Čtvrtý díl Fyziky v kulturních dějinách Evropy je věnován životním osudům a vědeckým zásluhám především těch fyziků vychovaných klasickou fenomenologickou školou, jejichž dílo se stalo základem moderní atomové teorie. Příběhy jsou řazeny podle letopo...
ČVUT eobchod357 Kč vč.DPH
Pešková, Zuzana: Grafická prezentace architektury
Pro tvůrčího architekta je potřeba dobře graficky prezentovat své myšlenky, nápady a návrhy investorům, spolupracovníkům, dalším odborníkům i neodborníkům nezbytná. Převést představy do grafického zobrazení srozumitelného pro ostatní bývá úkon, který...
ČVUT eobchod348 Kč vč.DPH
Neustupa, Jiří: Matematika II
Skripta s výkladem a s příklady k přednášce i ke cvičení z látky předmětu Matematika II, jehož obsahem jsou témata: Diferenciální počet funkce více proměnných - limita, spojitost, parciální derivace, gradient, iplicitní funkce, extrémy. Integrální po...
ČVUT eobchod179 Kč vč.DPH
Haušild, Petr: Řešené úlohy z Fyziky kovů a Fyzikální metalurgie
Skripta primárně určená studentům Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze jako doplněk přednášek Fyzika kovů a Fyzikální metalurgie, ale svou koncepcí může posloužit všem vysokoškolským studentům technických a přírodovědeckých zaměření, k...
ČVUT eobchod107 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Ambrose: Formát - grafický design

Spoluautoři Karris
Vydání 1.
Rok vydání 2011
Rozsah 240 stran, rozměr 191x265 mm
Nakladatel CP
ISBN 978-80-251-2966-1
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu ? parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Schellmann:Média-základní pojmy, návrhy, výroba

249 Kč

Karta PP

30 Kč

Hlavenka:První kroky s počítačem /10.aktual. a dopl.vyd...

105 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk