Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Suchánek, Jan: Abrazivní opotřebení
Životnost strojů a strojních zařízení v průmyslu je limitována opotřebením. To vzniká v mnoha různých průmyslových situacích a způsobuje vysoké náklady kvůli poruchám zařízení, náhradám opotřebených částí a výpadkům výroby při opravách. Kromě toho op...
ČVUT eobchod250 Kč vč.DPH
Holický, Milan: Aplikace teorie pravděpodobnosti a matematické statistiky
Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika představují mladé, rychle se rozvíjející vědecké disciplíny, které se již staly nezbytnou součástí mnoha oblastí moderní vědy a techniky. Uplatňují se ve velkém množství oborů jak při rozvoji teoretick...
ČVUT eobchod184 Kč vč.DPH
Skořepa, Zdeněk: Geodézie 4
Skripta jsou určena posluchačům bakalářského studijního programu Geodézie a kartografie na Fakultě stavební ČVUT v Praze, případně i pracovníkům z praxe. Zpracování jednotlivých kapitol se opírá o znalosti z matematiky (lineární algebry), teorie chyb...
ČVUT eobchod167 Kč vč.DPH
Nagy, Jozef: Matematická analýza
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku Fakulty dopravní ČVUT v Praze. Jejich obsahem je diferenciální a integrální počet funkcí jedné reálné proměnné a některé metody řešení obyčejných diferenciálních rovnic prvního řádu, lineárních diferenciá...
ČVUT eobchod249 Kč vč.DPH
Štamberg, Karel: Technologie jaderných paliv II
Skripta jsou věnována procesům, které charakterizují tzv. uzavřený uranový, event. i thoriový palivový cyklus, resp. tu část, která začíná popisem technologií zpracování vyhořelých (ozářených) jaderných paliv (VJP). Zvláštní pozornost je věnována mod...
ČVUT eobchod194 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Žabka: Elektrické lokomotivy řady E 479.0

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-2437-4
Cena (vč.DPH 10 %) 389 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
V šedesátých a sedmdesátých letech minulého století plzeňská Škoda vyvinula celou řadu typů elektrických lokomotiv, u nichž byla v případě Československa největším tuzemským výrobcem. Některé z těchto lokomotivních řad jsou již delší dobu vyřazeny z provozu, jiné dosluhují v posledních exemplářích. Zcela odlišná situace však prozatím panuje v případě lokomotivní řady E 479.0 (později 130), která byla vyrobena v roce 1977 v počtu 54 strojů. Čtyřicet z nich obdržely tehdejší Československé státní dráhy, zbývající potom severočeské Doly Nástup Tušimice. Vzhledem ke své univerzálnosti a poměrně modernímu technickému provedení dodnes, po více než 40 letech každodenního provozu, slouží na našich tratích jejich téměř plný počet (pouze jedna lokomotiva byla po nehodě vyřazena). Stálá přístavba do hlavních oprav svědčí o jejich nenahraditelnosti a dlouhé budoucnosti, kterou si tyto spolehlivé stroje právem zaslouží. Publikace přibližuje okolnosti vzniku tohoto typu, jeho technický popis, provoz a řadu dalších skutečností spojených s jednou z nosných lokomotivních řad současného státního nákladního dopravce.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Růžička:Moderní dřevostavba

269 Kč

N´Diaye:Pletení stylových košů

349 Kč

Karta AJN Irregular Verbs

45 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk