Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Šafář, Roman: Betonové mosty 2. Přednášky
Skripta jsou určena pro výuku předmětu Betonové mosty 2, ale jsou využitelná i pro ročníkové projekty, bakalářské a diplomové práce apod. Učební text se zabývá jednotlivými typy nosných konstrukcí betonových mostů i jejich spodní stavbou, a to z hled...
ČVUT eobchod265 Kč vč.DPH
Rataj, Jan: Experimentální neutronová a reaktorová fyzika. Laboratorní cvičení
Skripta jsou primárně určena studentům FJFI ČVUT v Praze, obor jaderné inženýrství. Poskytují teoretický základ a především návod pro experimentální úlohy z oblasti neutronové a reaktorové fyziky. Úlohy by měly studentům pomoci nejen pochopit, ale i ...
ČVUT eobchod217 Kč vč.DPH
Hamhalter, Jan: Funkce komplexní proměnné
Skripta se zabývají analýzou v komplexním oboru. Metody a postupy zde uvedené jsou autory mnohokrát zpracovány a prověřeny. První čtyři kapitoly tvoří uzavřený celek, který pokrývá základní teorii holomorfních funkcí. Další tři kapitoly dále rozvíje...
ČVUT eobchod175 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I. Vnitřní plynovod a vytápění
Skripta jsou určena studentům bakalářského programu Fakulty architektury ČVUT v Praze. Učební text obsahuje problematiku zásobování plynem a jeho rozvody v objektu, seznamuje s koncepcí vytápěcích soustav, zdrojů tepla, otopných těles a dalších přísl...
ČVUT eobchod179 Kč vč.DPH
Štamberg, Karel: Technologie jaderných paliv II
Skripta jsou věnována procesům, které charakterizují tzv. uzavřený uranový, event. i thoriový palivový cyklus, resp. tu část, která začíná popisem technologií zpracování vyhořelých (ozářených) jaderných paliv (VJP). Zvláštní pozornost je věnována mod...
ČVUT eobchod176 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Vysekalová, Jitka: Image a firemní identita

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-2841-9
Cena (vč.DPH 10 %) 369 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k ?měření? image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Stanovení minimální návrhové světlé výšky místností

110 Kč

Kvirenc:České dějiny-100 památných míst

899 Kč

Vrabec:Zastávky

399 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk