Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Starý, Vladimír: Biomateriály a biotolerance
Učební text popisuje rozsáhlou oblast vědních oborů, které jsou důležitou součástí studia vlastností, aplikovaného vývoje a hodnocení použitelnosti různých druhů materiálů ve zdravotnictví, především pak v implantologii. Autoři se zaměřili na testova...
ČVUT eobchod167 Kč vč.DPH
Dámské tričko ČVUT s motivem lva
Dámské tričko s krátkým rukávem s modrým potiskem ČVUT. 100% bavlna, 190 g/m2. Značka: SOL´S.
ČVUT eobchod210 Kč vč.DPH
Garlík, Bohumír: Od chytrých sítí po chytré budovy, města a dopravu v prostředí umělé inteligence
Monografie se zabývá různými algoritmy a aplikacemi založenými na teorii optimalizace, optimalizačními metodami s cílem dosažení předpokládaných závěrů a funkcí komponent v systému chytrých sítí. Snaží se ukázat optimální výhodu sítě energetických zd...
ČVUT eobchod317 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I - Zdravotní technika
Skripta zahrnují problematiku zdravotní techniky - rozvody vody v objektu a způsob odvodnění objektu. Popisují jednotlivé systémy, varianty použití a základní principy návrhu jmenovitých světlostí obou sítí. Provází nás jednotlivými typy vodovodních ...
ČVUT eobchod160 Kč vč.DPH
Hofreiter, Milan: Základy automatického řízení
Skriptum je určeno pro přednášky z předmětu Automatické řízení, který je přednášen studentům tříletého bakalářského studijního programu Teoretický základ strojního inženýrství a čtyřletého studijního programu Strojírenství ve 3. ročnících studia.
ČVUT eobchod215 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Vysekalová, Jitka: Image a firemní identita

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-2841-9
Cena (vč.DPH 10 %) 369 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k ?měření? image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

VVI č.5

40 Kč

Higgins: PzKpfw II vs 7TP Polsko 1939

289 Kč

Procházka: SEO cesta k propagaci vlastního webu

149 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk