Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Kočandrlová, Milada: Geo-Matematika I
Skripta Geo-Matematika I jsou určena pro studenty prvního ročníku bakalářského programu oboru geodézie a kartografie Fakulty stavební ČVUT v Praze. Učební text má pět částí, dva dodatky a rejstřík pojmů. První dvě části pokrývají probíranou látku prv...
ČVUT eobchod269 Kč vč.DPH
Caravanasová, Ludmila: Glossary of Architectural Terms
Glosář je určený pro výuku odborné angličtiny na fakultách architektury, lze jej však využít i na fakultách stavebních či jiných školách podobného zaměření. Shrnuje podstatnou část odborné terminologie z okruhu architektury a je vhodnou pomůckou pro ...
ČVUT eobchod147 Kč vč.DPH
Krátký, Lukáš: Moderní trendy předúprav biomasy pro intenzifikaci výroby biopaliv 2. generace
Předúprava suroviny je klíčovým krokem výroby biopaliv druhé generace jako alternativního zdroje energií a cenných látek k výrobě ekoinovativních materiálů. Cílem této knihy je shrnout a představit čtenáři moderní trendy a nejnovější poznatky celosvě...
ČVUT eobchod168 Kč vč.DPH
Brůhová, Klára: Praha nepostavená
Přelom století, a zejména následné období Československé republiky, přinesl řadu nových urbanistických vizí. Po letech vídeňského vlivu se najednou naskytla možnost pokusit se učinit z Prahy moderní velkoměsto a uplatnit tak i dlouho potlačované eman...
ČVUT eobchod537 Kč vč.DPH
Termohrnek ČVUT
Bílý dvoustěnný termohrnek s logem ČVUT, nerezový, plastové šroubovací víčko, objem 450 ml, výška 19,5 cm. Není určen k mytí v myčce.
ČVUT eobchod200 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Untermüller: Manuál copywritingu

Vydání 1.
Rok vydání 2019
ISBN 978-80-271-2585-2
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Burin: Jistoty a pochyby

690 Kč

Bartuš:Jawa Californian

369 Kč

Kotler:Marketing

999 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk