Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vymětalová, Veronika: Biologie pro biomedicínské inženýrství. Laboratorní cvičení
Skripta určená především pro laboratorní cvičení z biologie studentů bakalářských studijních programů FBMI ČVUT. Jsou rozdělena na jednotlivé kapitoly s textovou částí a s laboratorními úlohami. Vlastní text je přímo doplněn řadou obrázků a nákresů, ...
ČVUT eobchod180 Kč vč.DPH
Novák, Martin: Collection of examples from electronics and electrical machines and drives
This collection of examples is intended primarily for students of the Faculty of Mechanical Engineering of the Czech Technical University (CTU) in Prague as support materials to the subjects: Electrical Circuits and Electronics, Electrical Machines a...
ČVUT eobchod141 Kč vč.DPH
Zamarovský, Peter: From Philosophy to Science
The author draws on the ideas of ancient philosophers and tries to interpret them in the light of contemporary society and especially exact science. He focuses mainly on the methodology and foundations of physics and mathematics but also mentions som...
ČVUT eobchod240 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++, 1. díl
První díl výukového textu k přednášce Programování v C++. Obsahuje dva rozsáhlé úvodní příklady a pokrývá především následující témata: způsob popisu jazyka C++, příkazy, základní datové typy a jejich vlastnosti, uživatelem definované neobjektové typ...
ČVUT eobchod303 Kč vč.DPH
Masopust, Jan: Základy geotechniky
Skripta jsou určena pro studenty magisterského studia na Fakultě dopravní ČVUT, pro obor Dopravní systémy a technika a mají sloužit jako podpůrný materiál pro přednášky a cvičení předmětu GAZ: Geotechnika a zakládání staveb. Učební text představuje z...
ČVUT eobchod272 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Untermüller: Manuál copywritingu

Vydání 1.
Rok vydání 2019
ISBN 978-80-271-2585-2
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Ungerová:Pohledy do interiéru

179 Kč

Jan Šépka: Inspirace

1700 Kč

Kvirenc:České dějiny-100 památných míst

899 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk