Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Polák, Martin: Bezlopatková miniturbína - cesta k energetickému využití nejmenších vodních zdrojů
Monografie přináší ucelený souhrn informací o nově vyvinuté bezlopatkové turbíně, která funguje na základě nedávno objeveného hydraulického jevu (odvalovacího principu). Pojednává především o technických aplikacích zařízení, zejména v oblasti malých ...
ČVUT eobchod215 Kč vč.DPH
Nový, Richard: Hluk a chvění
Kniha se zabývá vyzařováním zvuku z hypotetických a konkrétních zdrojů, šířením zvuku v ideálním a reálném prostředí a hlukovou expozicí člověka ve vztahu k hygienicky únosným akustickým limitům. Je zde uveden ucelený přehled o příčinách vyzařování ...
ČVUT eobchod253 Kč vč.DPH
Schleger, Eduard: Jak se vymýšlí architektura?
Kniha pomocí citací a komentářů přibližuje navrhování staveb v textech, které ve své době vývoj této disciplíny ovlivnily a dnes již nejsou snadno dostupné. Pozornost je soustředěna na období začátku 20. století, kdy vyšly dva texty, jež měly vliv ne...
ČVUT eobchod126 Kč vč.DPH
Kopřiva, Miloš: Membránová architektura
S naplňováním soudobých trendů dynamické a organické architektury konvenují určité stavební konstrukce a technologie. Inspirována vzory ze živé i neživé přírody mezi ně nepochybně patří také membránová architektura. Navrhování nekonvenčních tvarů mem...
ČVUT eobchod380 Kč vč.DPH
Pokorný, Marek: Požární bezpečnost staveb. Sylabus pro praktickou výuku
Skripta (sylabus) předkládají zjednodušený náhled do legislativně náročné problematiky požárně bezpečnostního řešení (PBŘ) staveb. Sylabus je určen především pro praktickou výuku na Katedře konstrukcí pozemních staveb Fakulty stavební ČVUT v Praze, a...
ČVUT eobchod129 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Untermüller: Manuál copywritingu

Vydání 1.
Rok vydání 2019
ISBN 978-80-271-2585-2
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Pavelka: Kondiční trénink pro bojové sporty

149 Kč

Tegze:Jak hledat zaměstnance v 21.století

499 Kč

Pospíšil:Mediální výchova-Cvičebnice-Řešení

180 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk