Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vorlík, Petr: Architektura na červeném seznamu / normální je nebourat
V čase, kdy závratnou rychlostí mizí kvalitní příklady architektury poválečného období, jsou téma opětovného využívání ohrožených staveb či otázka, zda a kdy přistupovat k demolicím, dosud diskutovány zejména ve veřejném prostoru. Publikace mapující ...
ČVUT eobchod459 Kč vč.DPH
Polák, Martin: Bezlopatková miniturbína - cesta k energetickému využití nejmenších vodních zdrojů
Monografie přináší ucelený souhrn informací o nově vyvinuté bezlopatkové turbíně, která funguje na základě nedávno objeveného hydraulického jevu (odvalovacího principu). Pojednává především o technických aplikacích zařízení, zejména v oblasti malých ...
ČVUT eobchod237 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Java 2. díl / Knihovny
Druhý díl učebního textu, který navazuje na skriptum "Java 1. díl / Programovací jazyk", se zabývá vybranými knihovnami jazyka Java, a stejně jako první díl je určen studentům Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze, kteří již ...
ČVUT eobchod305 Kč vč.DPH
Vedral, Josef: Zpracování a digitalizace analogových signálů v měřicí technice
Monografie popisuje metody zpracování analogových signálů a jejich digitalizaci v měřicí technice. Jsou zde uvedeny obvodové prostředky analogového zpracování signálů z typických snímačů fyzikálních veličin a prostředky k jejich digitalizaci a rekons...
ČVUT eobchod318 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Ženy v dějinách matematiky, fyziky a astronomie
Publikace je koncipována jako soubor příběhů o ženách, kterým se exaktní vědy staly ušlechtilou zálibou i životním posláním. V pětadvaceti kapitolách a stovce biografických hesel se čtenáři seznámí s osudy a vědeckým dílem významných matematiček, fyz...
ČVUT eobchod402 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Untermüller: Manuál copywritingu

Vydání 1.
Rok vydání 2019
ISBN 978-80-271-2585-2
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Žemličková: Cvičebnice anglické gramatiky s výkladem a ...

329 Kč

Kočí: LCA a EPD stavebních výrobků

190 Kč

Thor:Inline bruslení

199 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk