Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vymětalová, Veronika: Biologie pro biomedicínské inženýrství. I. díl
Skripta jsou doporučenou učební pomůckou pro studenty bakalářského programu FBMI ĆVUT v Praze pro obory Biomedicínský technik, Optika a optometrie, Fyzioterapie a Zdravotnický záchranář v prvním ročníku studia. Učební text obsahuje základní teoretick...
ČVUT eobchod226 Kč vč.DPH
Skořepa, Zdeněk: Geodézie 4
Skripta jsou určena posluchačům bakalářského studijního programu Geodézie a kartografie na Fakultě stavební ČVUT v Praze, případně i pracovníkům z praxe. Zpracování jednotlivých kapitol se opírá o znalosti z matematiky (lineární algebry), teorie chyb...
ČVUT eobchod152 Kč vč.DPH
Veselá, Eva: Handbook of Laboratory Experiments in Physics
Učební text obsahuje obecné poznatky týkající se měření, měřicích metod, zpracování měření, a to včetně nejistot a jejich stanovení. Sestává celkem ze 40 návodů k úlohám a jejich popisu. Úlohy jsou zvoleny tak, aby navazovaly na přednášenou látku z p...
ČVUT eobchod192 Kč vč.DPH
Drkal, František: Klimatizace
Podklady pro navrhování klimatizačních zařízení, vlhký vzduch, tepelné zisky, distribuce vzduchu. Klimatizační systémy vzduchové, vodní, kombinované, chladivové, chladicí stropy, trámce. Základní prvky větracích a klimatizačních zařízení, ohřívače, c...
ČVUT eobchod167 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Základy algoritmizace v C++
Výukový text k přednášce Základy algoritmizace pokrývá především následující témata: Co je to algoritmus, datové struktury, metody návrhu algoritmu, rekurze a práce s ní, algoritmy pro řazení ("třídění"), algoritmy využívají binární strom, ...
ČVUT eobchod275 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Tahal: Marketingový výzkum

Vydání 2017
Nakladatel Grada
ISBN 978-80-271-0206-8
Cena (vč.DPH 10 %) 349 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Procházka: SEO cesta k propagaci vlastního webu

149 Kč

Messer:100 tipů pro plánování domácí ošetřovatelské péč...

89 Kč

Frenzel: Poprvé šéfem

249 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk