Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Hamhalter, Jan: Funkce komplexní proměnné
Skripta se zabývají analýzou v komplexním oboru. Metody a postupy zde uvedené jsou autory mnohokrát zpracovány a prověřeny. První čtyři kapitoly tvoří uzavřený celek, který pokrývá základní teorii holomorfních funkcí. Další tři kapitoly dále rozvíje...
ČVUT eobchod193 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: FYZIKA / Encyklopedie velkých objevů a osobností
Čím lépe se ve vědě chceme uplatnit, tím dokonalejším rozhledem po mezioborových a společenských vazbách bychom měli být vybaveni. Ke splnění takového cíle přispívá i znalost vývoje vědních oblastí. Právě tato nezpochybnitelná věčná pravda vedla auto...
ČVUT eobchod690 Kč vč.DPH
Štamberg, Karel: Technologie jaderných paliv II
Skripta jsou věnována procesům, které charakterizují tzv. uzavřený uranový, event. i thoriový palivový cyklus, resp. tu část, která začíná popisem technologií zpracování vyhořelých (ozářených) jaderných paliv (VJP). Zvláštní pozornost je věnována mod...
ČVUT eobchod194 Kč vč.DPH
Masopust, Jan: Zakládání staveb 1
Vysokoškolská skripta podporující výuku několika geotechnických předmětů zabývajících se zakládáním staveb. Tento první díl uvádí studenty do geotechnické problematiky, a to ve smyslu v Evropě všeobecně přijímané koncepce mezních stavů a to jak m.s. ...
ČVUT eobchod201 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Základy algoritmizace v C++
Výukový text k přednášce Základy algoritmizace pokrývá především následující témata: Co je to algoritmus, datové struktury, metody návrhu algoritmu, rekurze a práce s ní, algoritmy pro řazení ("třídění"), algoritmy využívají binární strom, ...
ČVUT eobchod303 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Kunz: Společenská odpovědnost ve sportu

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1209-8
Cena (vč.DPH 10 %) 299 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Svítek: Města budoucnosti

695 Kč

Michňová:Německá gramatika

359 Kč

Stavební ročenka 2005

251 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk