Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Zamarovský, Peter: From Philosophy to Science
The author draws on the ideas of ancient philosophers and tries to interpret them in the light of contemporary society and especially exact science. He focuses mainly on the methodology and foundations of physics and mathematics but also mentions som...
ČVUT eobchod240 Kč vč.DPH
Bavlněná taška
Modrá látková taška s bilingvním oboustranným potiskem - ČVUT i CTU. 100% bavlna, 140g/m2. Délka oušek: 67 cm, rozměry: 38 x 42 cm, objem: 10 l. Značka: Westford Mill.
ČVUT eobchod120 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++ 2. díl
Druhý díl výukového textu k přednášce Programování v C++ obsahuje jeden rozsáhlý úvodní příklad a pokrývá především následující témata: objektově orientované programování v C++, přetěžování operátorů, šablony a jejich použití, výjimky včetně nestanda...
ČVUT eobchod308 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I. Vnitřní plynovod a vytápění
Skripta jsou určena studentům bakalářského programu Fakulty architektury ČVUT v Praze. Učební text obsahuje problematiku zásobování plynem a jeho rozvody v objektu, seznamuje s koncepcí vytápěcích soustav, zdrojů tepla, otopných těles a dalších přísl...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Masopust, Jan: Zakládání staveb 1
Vysokoškolská skripta podporující výuku několika geotechnických předmětů zabývajících se zakládáním staveb. Tento první díl uvádí studenty do geotechnické problematiky, a to ve smyslu v Evropě všeobecně přijímané koncepce mezních stavů a to jak m.s. ...
ČVUT eobchod201 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Kunz: Společenská odpovědnost ve sportu

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1209-8
Cena (vč.DPH 10 %) 299 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Tomšej:Zákoník práce 2022 s výkladem

Pecinovský:Python-Kompletní příručka jazyka pro verzi 3...

649 Kč

Pospíšil:Mediální výchova

210 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk