Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Betonový motýlek.
Jednoduchý reprezentativní motýlek. Hladké hrany, optimální velikost, každý kus je originál.. Motýlky mají popruh s jezdcem pro nastavení správného obvodu pro Váš krk.
ČVUT eobchod650 Kč vč.DPH
Vymětalová, Veronika: Biologie pro biomedicínské inženýrství. Laboratorní cvičení
Skripta určená především pro laboratorní cvičení z biologie studentů bakalářských studijních programů FBMI ČVUT. Jsou rozdělena na jednotlivé kapitoly s textovou částí a s laboratorními úlohami. Vlastní text je přímo doplněn řadou obrázků a nákresů, ...
ČVUT eobchod180 Kč vč.DPH
Cézová, Eliška: Integrální počet 1/2 - Sbírka příkladů z neurčitého integrálu
Učební text má primárně sloužit studentům předmětu Matematika 1 v prvním ročníku Fakulty strojní ČVUT v Praze, ale i studentům všech fakult technického i přírodovědného směru. První část této sbírky obsahuje příklady z integrálního počtu funkcí jedné...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Krátký, Lukáš: Moderní trendy předúprav biomasy pro intenzifikaci výroby biopaliv 2. generace
Předúprava suroviny je klíčovým krokem výroby biopaliv druhé generace jako alternativního zdroje energií a cenných látek k výrobě ekoinovativních materiálů. Cílem této knihy je shrnout a představit čtenáři moderní trendy a nejnovější poznatky celosvě...
ČVUT eobchod185 Kč vč.DPH
Roušky I.s potiskem ČVUT, CTU.
Dvouvrstvé roušky ve 2 designech. S nápisem ČVUT / CTU a s motivy lva. Vnitřní strana bavlna. Možné nastavení velikosti.
ČVUT eobchod155 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Köhlerová: Sociologie/Média - Občanský společenskovědní základ

Rok vydání 2014
ISBN 978-80-7402-148-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 3 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka. Témata celku sociologie se věnují vymezení nauky a základních pojmů sociologie, struktuře společnosti a procesu socializace člověka. Seznamuje také s problematikou rodiny a věnuje se rovněž vztahu člověka, kultury a přírody; procesu integrace člověka v kultuře dané společnosti. Celek zaměřený na média poměrně úzce souvisí s celkem předchozím. Média a reklama provázejí v současné společnosti člověka na každém kroku; je proto vhodné naučit se jim rozumět, umět si informace třídit a ověřovat si je z více zdrojů. Seznámí vás s problematikou komunikačního procesu, médii jako takovými, mediálními celky a žurnalistickými žánry. Poměrně podrobně se tato část učebnice věnuje masmédiím a novým médiím, zejména pak těm, která jsou založena na internetových technologiích.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Fránek: Česká architektura 2013 - 2014

600 Kč

Martinovičová:Úvod do podnikové ekonomiky

299 Kč

Pecinovský:Python-Kompletní příručka jazyka pro verzi 3...

649 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk