Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Demo, Pavel: Fyzika
Skriptum k předmětu Fyzika (102FYI) je určené pro základní kmen prvního ročníku bakalářského studia v oboru Stavební inženýrství (B36SI) a Management a ekonomika ve stavebnictví (B36ME). Obsahem učebního textu jsou teoretické základy hmoty a struktur...
ČVUT eobchod312 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Fyzika v kulturních dějinách Evropy. Romantici a klasikové
Čtvrtý díl Fyziky v kulturních dějinách Evropy je věnován životním osudům a vědeckým zásluhám především těch fyziků vychovaných klasickou fenomenologickou školou, jejichž dílo se stalo základem moderní atomové teorie. Příběhy jsou řazeny podle letopo...
ČVUT eobchod393 Kč vč.DPH
Medřický, Vladimír: Hydrotechnické stavby 2. Vodní cesty
Učební text Hydrotechnické stavby 2 - Vodní cesty je určen studentům Fakulty stavební ČVUT v Praze jako studijní pomůcka pro osvojení základních znalostí pro navrhování, výstavbu a provozování vnitrozemských vodních cest. Stručný text je provázen jen...
ČVUT eobchod173 Kč vč.DPH
Fassati, Tomáš: Inteligentní je víc než chytrý. Poznáváme inteligentní design a architekuru
Text se zabývá problémem komplexního přístupu k tvorbě a hodnocení designu a architektury. Komplexnost je nezbytná při respektování soudobého paradigmatu celostního vnímání reality, o níž je známo, že se vyvíjí do stále složitější struktury. Základnu...
ČVUT eobchod360 Kč vč.DPH
Drkal, František: Větrání
Tepelná pohoda a bilance škodlivin ve větraných a klimatizovaných prostorech. Proudění vzduchu v prostoru, vyústky pro přívod a odvod vzduchu. Vzduchotechnické sítě, ventilátor a potrubní síť. Vlhký vzduch a jeho úpravy. Zpětné získávání tepla. Tepel...
ČVUT eobchod209 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Říha: Rozvoj obchodních a vyjednávajících dovedností

Rok vydání 2021
ISBN 978-80-271-1725-3
Cena (vč.DPH 10 %) 299 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu ? od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika obchodu v kontextu interkulturních rozdílů. Prostor...

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Nepořízené fotografie - příběhy psané fotografy

339 Kč

Časopis Flying Revue 6/2015

145 Kč

Haven:Kapitální podfuk

399 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk