Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Novák, Martin: Collection of examples from electronics and electrical machines and drives
This collection of examples is intended primarily for students of the Faculty of Mechanical Engineering of the Czech Technical University (CTU) in Prague as support materials to the subjects: Electrical Circuits and Electronics, Electrical Machines a...
ČVUT eobchod128 Kč vč.DPH
Procházka, Jaroslav: DESIGN PROCEDURES FOR REINFORCED CONCRETE STRUCTURES
This textbook provides an overview of the commonly accepted concepts of design of the basic reinforced concrete structures, such as slabs, foundations, beam frames and shear walls. In order to clarify the design processes, several examples are shown,...
ČVUT eobchod223 Kč vč.DPH
Holický, Milan: Hodnocení existujících konstrukcí
Význam prodlužování životnosti existujících konstrukcí neustále roste a s ním je spojené i zdokonalování metodických postupů jejich hodnocení. Uplatňuje se zejména v oblasti stavebnictví a ochrany památkových objektů. Cílí nejen na obytné a veřejné b...
ČVUT eobchod120 Kč vč.DPH
Drkal, František: Vybrané statě z větrání a klimatizace
Skripta pojednávají o typických větracích a klimatizačních zařízeních v obytných i průmyslových objektech. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na dílčí témata: větrání obytných budov, škol, kuchyní, bazénů, větrání a klimatizace čistých prostorů, větrá...
ČVUT eobchod137 Kč vč.DPH
Krejčiříková, Hana: Železniční stavby 1 / 1. část
Skripta jsou přednostně určena pro předmět přednášený ve 3. ročníku programu Stavební inženýrství (SI), Konstrukce a dopravní stavby (K) Fakulty stavební ČVUT v Praze. Jednotlivé části obsahují jak základní teoretická řešení konstrukcí železničního s...
ČVUT eobchod230 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Rašovská: Management kvality služeb v cestovním ruchu

Spoluautoři Rašovská Ida, Ryglová Kateřina
Vydání 1.
Rok vydání 2017
Rozsah 192 stran
ISBN 978-80-247-5021-7
Cena (vč.DPH 10 %) 289 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Shepheard: Co je architektura?

339 Kč

Frenzel: Poprvé šéfem

249 Kč

Maranik: Detox smoothies - zdravé dobroty na hubnutí

289 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk