Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Kropík, Martin: Bezpečnostní systémy jaderných reaktorů
Skripta jsou věnována požadavkům na systémy ochran a regulace jaderných zařízení, které jsou důležité z hlediska jaderné bezpečnosti, zejména pak na bezpečnostní systémy. Učební text představuje členění systémů z hlediska důležitosti pro jadernou bez...
ČVUT eobchod134 Kč vč.DPH
Pruška, Jan: Dynamika geotechnických konstrukcí
Skripta jsou určena jako základní učební pomůcka pro předmět Dynamika geotechnických konstrukcí magisterského studia programu Stavební inženýrství oboru Konstrukce a dopravní stavby na Fakultě stavební ČVUT v Praze. Obsahují látku, která navazuje na ...
ČVUT eobchod150 Kč vč.DPH
Černý, František: Fyzika II
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku Fakulty strojní ČVUT v Praze. První část učebního textu pojednává o elektrickém proudu, magnetickém a elektromagnetickém poli, včetně geometrické a vlnové optiky. Druhá část se věnuje kvantové fyzice, kva...
ČVUT eobchod230 Kč vč.DPH
Čuba, Václav: Praktikum z radiační chemie a fotochemie
Učební text je určený především studentům oboru Jaderná chemie na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze, ale také všem, kteří se věnují studiu či výuce ostatních fyzikálně chemických disciplín. Stručně shrnuje chemické důsledky interakc...
ČVUT eobchod170 Kč vč.DPH
Medřický, Vladimír: Vodní cesty. Navrhování plavebních komor
Učební text je určen studentům magisterského studia oboru Vodní hospodářství a vodní stavby Fakulty stavební ČVUT v Praze a dále pro studenty předmětu Jezy a vodní cesty bakalářského studia oboru Stavební inženýrství. Cenné informace však mohou získa...
ČVUT eobchod155 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Palatková: Marketingový management destinací

Rok vydání 2011
ISBN 9+78-80-247-3749-2
Cena (vč.DPH 10 %) 269 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Josková:Nová společnost s ručením omezeným

279 Kč

Šupšáková: Řízení rizik při poskytování zdravotních slu...

399 Kč

Staňková:Bylinky pro děti a maminky

429 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk