Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vedral, Josef: Číslicové měřicí přístroje
Kniha popisuje vlastnosti a způsoby měření elektrických veličin číslicovými měřicími přístroji. Mimo základních metod měření těchto veličin jsou uvedeny i postupy méně tradiční a přístroje s cílem dosažení vysoké přesnosti a reprodukovatelnosti výsle...
ČVUT eobchod237 Kč vč.DPH
Pokorný, Jaroslav: Databázové systémy
Vysokoškolská učebnice provádí čtenáře problematikou návrhu a implementace databází. Autoři seznamují studenty s potřebnou teorií doplněnou množstvím praktických příkladů. Jádrem učebnice jsou relační databázové systémy, které navzdory předpovědím st...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Caravanasová, Ludmila: Glossary of Architectural Terms
Glosář je určený pro výuku odborné angličtiny na fakultách architektury, lze jej však využít i na fakultách stavebních či jiných školách podobného zaměření. Shrnuje podstatnou část odborné terminologie z okruhu architektury a je vhodnou pomůckou pro ...
ČVUT eobchod147 Kč vč.DPH
Brůhová, Klára: Praha nepostavená
Přelom století, a zejména následné období Československé republiky, přinesl řadu nových urbanistických vizí. Po letech vídeňského vlivu se najednou naskytla možnost pokusit se učinit z Prahy moderní velkoměsto a uplatnit tak i dlouho potlačované eman...
ČVUT eobchod537 Kč vč.DPH
Kunz, Jiří: Základy lineární a nelineární lomové mechaniky pro inženýrskou praxi
Kniha je věnována základům lineární i elasto-plastické lomové mechaniky a jejím aplikacím. V úvodních kapitolách je objasněno historické pozadí této vědní disciplíny a fraktografické aspekty procesů porušování a jsou odvozeny základní teoretické vzta...
ČVUT eobchod257 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Lošťáková: Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Vydání 1.
Rok vydání 2017
ISBN 978-80-271-0419-2
Cena (vč.DPH 10 %) 399 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Stone: UBER a AIRBNB mění svět

399 Kč

Kinnear: Sovětský těžký Tank T-10

149 Kč

Kršková: Frivolitková krajka

199 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk