Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Pokorný, Jaroslav: Databázové systémy
Vysokoškolská učebnice provádí čtenáře problematikou návrhu a implementace databází. Autoři seznamují studenty s potřebnou teorií doplněnou množstvím praktických příkladů. Jádrem učebnice jsou relační databázové systémy, které navzdory předpovědím st...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Procházka, Jaroslav: Navrhování železobetonových konstrukcí. Příklady a postupy
Učební text pro potřeby studentů Fakulty stavební ČVUT v Praze, zejména v programu Stavební inženýrství (SI). Znalost základních zásad teorie betonových konstrukcí a jejich přímá aplikace je velmi důležitá pro porozumění chování betonových prvků a ko...
ČVUT eobchod251 Kč vč.DPH
Ryjáček, Pavel: Ocelové mosty. Cvičení
Skriptum je určeno zejména studentům oboru Konstrukce a dopravní stavby a pojednává o návrhu a posouzení ocelového spřaženého silničního mostu v mezních stavech únosnosti i použitelnosti dle platných norem ČSN EN. Obsahuje rovněž návrh a posouzení dů...
ČVUT eobchod133 Kč vč.DPH
Petr, Karel: Strojírenské konstruování - tvorba výkresové dokumentace dle ISO norem
Skripta slouží především jako studijní podklad studentům Fakulty strojní ČVUT v Praze pro sadu předmětů "Strojírenské konstruování", ale také jako základní podklad pro tvorbu výkresové dokumentace ve firemním prostředí. Učební text tvoří so...
ČVUT eobchod207 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Ženy v dějinách matematiky, fyziky a astronomie
Publikace je koncipována jako soubor příběhů o ženách, kterým se exaktní vědy staly ušlechtilou zálibou i životním posláním. V pětadvaceti kapitolách a stovce biografických hesel se čtenáři seznámí s osudy a vědeckým dílem významných matematiček, fyz...
ČVUT eobchod365 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Kadlec:Výkonnost - vrtulník 034 00

420 Kč

Schafer:HTML,XHTML a CSS

749 Kč

Donnelly: Management

999 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk