Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Kostelecký, Jakub: Globální polohové souřadnicové systémy
Učební text seznamuje studenty s definicí a tvorbou globálních souřadnicových systémů, které tvoří základ pro použití metod kosmické geodézie pro určování polohy - zejména nejznámější a široce využívané technologie GPS. Kromě definice a realizace (pr...
ČVUT eobchod173 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Java 1. díl / Programovací jazyk
Tato skripta představují první díl učebnice programovacího jazyka Java. Jsou určena studetům Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze, kteří již umějí základy programování. To znamená, že znají pojmy jako programovací jazyk, identifikátor,...
ČVUT eobchod250 Kč vč.DPH
Neustupa, Jiří: Matematika II
Skripta s výkladem a s příklady k přednášce i ke cvičení z látky předmětu Matematika II, jehož obsahem jsou témata: Diferenciální počet funkce více proměnných - limita, spojitost, parciální derivace, gradient, iplicitní funkce, extrémy. Integrální po...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Šťovíček, Pavel: Úvod do obecné algebry s prvky teorie množin
Studijní text pokrývá látku přednášky Algebra pro studijní programy Matematická informatika a Aplikovaná algebra a analýza na FJFI ČVUT. Z větší části se skripta věnují postupnému systematickému zavedení v aplikacích často užívaných algebraických str...
ČVUT eobchod195 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Věda v českých zemích / Dějiny fyziky, geografie, geologie, chemie a matematiky
Monografie je věnována vědám, které se v minulosti navzájem více či méně ovlivňovaly, pracovaly obdobnými metodami a v mnoha případech používaly stejné nebo podobné přístroje. Jejich dějiny u nás jsou součástí evropského kulturního dědictví, a to nej...
ČVUT eobchod569 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Gradias: Photoshop Elements 15

199 Kč

Suchánek:Církevní dějiny-Novověk

599 Kč

Oftringová: Hmyz a jiní drobní živočichové

269 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk