Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Novák, Martin: Collection of examples from electronics and electrical machines and drives
This collection of examples is intended primarily for students of the Faculty of Mechanical Engineering of the Czech Technical University (CTU) in Prague as support materials to the subjects: Electrical Circuits and Electronics, Electrical Machines a...
ČVUT eobchod128 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Fyzika v kulturních dějinách Evropy. Romantici a klasikové
Čtvrtý díl Fyziky v kulturních dějinách Evropy je věnován životním osudům a vědeckým zásluhám především těch fyziků vychovaných klasickou fenomenologickou školou, jejichž dílo se stalo základem moderní atomové teorie. Příběhy jsou řazeny podle letopo...
ČVUT eobchod357 Kč vč.DPH
Schleger, Eduard: Jak se vymýšlí architektura?
Kniha pomocí citací a komentářů přibližuje navrhování staveb v textech, které ve své době vývoj této disciplíny ovlivnily a dnes již nejsou snadno dostupné. Pozornost je soustředěna na období začátku 20. století, kdy vyšly dva texty, jež měly vliv ne...
ČVUT eobchod126 Kč vč.DPH
Kopřiva, Miloš: Membránová architektura
S naplňováním soudobých trendů dynamické a organické architektury konvenují určité stavební konstrukce a technologie. Inspirována vzory ze živé i neživé přírody mezi ně nepochybně patří také membránová architektura. Navrhování nekonvenčních tvarů mem...
ČVUT eobchod380 Kč vč.DPH
Sýkora, Miroslav: Probabilistic Reliability Assessment of Existing Structures - Focused on industria...
Opravy a modernizace existujících konstrukcí jsou úkolem s velkým ekonomickým významem. Mnoho existujících konstrukcí včetně těch považovaných za industriální dědictví bylo navrženo podle zastaralých předpisů a nesplňuje požadavky současných norem pr...
ČVUT eobchod139 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Institoris:Krby a kamna

299 Kč

Horník: Radiotechnika za druhé světové války

149 Kč

Písek:HTML - začínáme programovat 4. akt. vyd.

269 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk