Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vorlík, Petr: Beton, Břasy, Boletice / Praha na vlně brutalismu
Architektura brutalismu se stala v posledních letech jedním z ústředních témat, přitahujících zájem odborné i laické veřejnosti. Svou barvitostí a autentičností upoutává a v pozitivním i negativním slova smyslu provokuje. Kniha se věnuje fenoménu a r...
ČVUT eobchod437 Kč vč.DPH
Navrátil,Šinkorová: Biomedicínská detekce ionizujícího záření. Organizace zdravotnické péče po zevní...
V monografii, jejímiž autory jsou přední odborníci v oborech radiobiologie a medicína katastrof, jsou popsány současné přístupy k monitorování radiační zátěže obyvatelstva metodami fyzikální a biologické dozimetrie. Minimalizace negativních dopadů pů...
ČVUT eobchod107 Kč vč.DPH
Foit, Julius: Electron devices - exercises
Skriptum návodů pro laboratorní cvičení a semináře pro anglicky mluvící studenty v předmětu BE5B34ELP Electron Devices.
ČVUT eobchod140 Kč vč.DPH
Nový, Richard: Hluk a chvění
Kniha se zabývá vyzařováním zvuku z hypotetických a konkrétních zdrojů, šířením zvuku v ideálním a reálném prostředí a hlukovou expozicí člověka ve vztahu k hygienicky únosným akustickým limitům. Je zde uveden ucelený přehled o příčinách vyzařování ...
ČVUT eobchod253 Kč vč.DPH
Azurově modrá Tritanová lahev.
Zářivě modré, stylové lahve s motivem lva a nápisem ČVUT, jsou vyrobeny z vysoce tepelně odolného tritanu. Jedná se o zdravotně nezávadný plast, který neobsahuje škodlivé ftaláty, BPA, ani těžké kovy. Díky použitému materiálu láhev není cítit po plas...
ČVUT eobchod179 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Frýba: Tatra 805

349 Kč

Stichman-Marny: Rostliny poznej 85 zajímavých druhů

249 Kč

Jarošová: Jak ušít ekopanenky - materiály-střihy-postup...

199 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk