Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Procházka, Jaroslav: DESIGN PROCEDURES FOR REINFORCED CONCRETE STRUCTURES
This textbook provides an overview of the commonly accepted concepts of design of the basic reinforced concrete structures, such as slabs, foundations, beam frames and shear walls. In order to clarify the design processes, several examples are shown,...
ČVUT eobchod245 Kč vč.DPH
Rataj, Jan: Experimentální neutronová a reaktorová fyzika. Laboratorní cvičení
Skripta jsou primárně určena studentům FJFI ČVUT v Praze, obor jaderné inženýrství. Poskytují teoretický základ a především návod pro experimentální úlohy z oblasti neutronové a reaktorové fyziky. Úlohy by měly studentům pomoci nejen pochopit, ale i ...
ČVUT eobchod239 Kč vč.DPH
Procházka, Jaroslav: Navrhování železobetonových konstrukcí. Příklady a postupy
Učební text pro potřeby studentů Fakulty stavební ČVUT v Praze, zejména v programu Stavební inženýrství (SI). Znalost základních zásad teorie betonových konstrukcí a jejich přímá aplikace je velmi důležitá pro porozumění chování betonových prvků a ko...
ČVUT eobchod283 Kč vč.DPH
Stýblo, Zbyšek: Prostory pro gastronomii
Publikace Prostory pro gastronomii reaguje na proměny v oblasti stravovacích zařízení za posledních třicet let. Zrušení přísných zařizovacích i ostatních regulací otevřelo v této oblasti nejen široké možnosti různým kuchyním, ale i racionalizaci uspo...
ČVUT eobchod349 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Základy algoritmizace v C++
Výukový text k přednášce Základy algoritmizace pokrývá především následující témata: Co je to algoritmus, datové struktury, metody návrhu algoritmu, rekurze a práce s ní, algoritmy pro řazení ("třídění"), algoritmy využívají binární strom, ...
ČVUT eobchod303 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Písek:HTML - začínáme programovat 4. akt. vyd.

269 Kč

Pálka:Šumavská kuchařka

399 Kč

Kvirenc:České dějiny-100 památných míst

899 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk