Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Máca, Jiří: Dynamika stavebních konstrukcí. Řešené příklady
Skripta obsahují látku probíranou v předmětu Dynamika stavebních konstrukcí, který se přednáší v bakalářském a magisterském studijním programu Stavební inženýrství na Fakultě stavební ČVUT v Praze.
ČVUT eobchod188 Kč vč.DPH
Foit, Julius: Electron devices - exercises
Skriptum návodů pro laboratorní cvičení a semináře pro anglicky mluvící studenty v předmětu BE5B34ELP Electron Devices.
ČVUT eobchod140 Kč vč.DPH
Fiala, Jaroslav: Elektronová struktura a reaktivita povrchů a rozhraní
Monografie pojednává o atomové struktuře povrchu těles a rozhraní mezi částicemi disperzních systémů. Výklad vychází z rozboru elektronové konfigurace, která určuje vazbu látek a jejich reaktivitu, jež je principem veškeré chemické i materiálové tech...
ČVUT eobchod357 Kč vč.DPH
Kravata, různé druhy
Elegantní hedvábná kravata v dárkové krabičce s logem ČVUT, s teflonovou úpravou. Dostupné v pěti barevných variantách. 01 krémová s modrými tečkami, 02 modrá s květinovým vzorem, 03 červená s bílými tečkami, 04 modrá s oranžovými tečkami, 05 vínová ...
ČVUT eobchod550 Kč vč.DPH
Krátký, Lukáš: Moderní trendy předúprav biomasy pro intenzifikaci výroby biopaliv 2. generace
Předúprava suroviny je klíčovým krokem výroby biopaliv druhé generace jako alternativního zdroje energií a cenných látek k výrobě ekoinovativních materiálů. Cílem této knihy je shrnout a představit čtenáři moderní trendy a nejnovější poznatky celosvě...
ČVUT eobchod168 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Sborník cen stavebních prací 2002 POROTHERM

241 Kč

Bára - Neuvěřitelný příběh věže

290 Kč

Harák: Autobusy Karosa 700

339 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk