Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Haasz, Vladimír: Elektrická měření. Přístroje a metody
Monografie shrnuje informace týkající se oblasti elektrických a magnetických měření, které by měl obsáhnout absolvent inženýrského studia elektrotechnických oborů. Vzhledem k prudkému rozvoji elektroniky a číslicové techniky byla náplň většiny kapito...
ČVUT eobchod314 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Java 2. díl / Knihovny
Druhý díl učebního textu, který navazuje na skriptum "Java 1. díl / Programovací jazyk", se zabývá vybranými knihovnami jazyka Java, a stejně jako první díl je určen studentům Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze, kteří již ...
ČVUT eobchod305 Kč vč.DPH
Lafata, Pavel: Optické přístupové sítě FTTx a NGA
Komunikace po optických vláknech patří neodmyslitelně k řešení páteřních telekomunikačních sítí a postupně proniká i do sítí přístupových. Využívá se přitom zejména tzv. pasivních optických sítí, ve kterých se dosahuje rychlostí jednotek až desítek G...
ČVUT eobchod407 Kč vč.DPH
Horká, Hana: Professional English for Civil Engineering
Učebnice pro výuku povinné angličtiny v bakalářských studijních programech na Fakultě stavební ČVUT v Praze. Jde o komunikativní učební text, který zahrnuje rozvoj všech jazykových dovedností - poslechu, čtení, mluvení i psaní. Jazykově vychází ze sl...
ČVUT eobchod217 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++ 2. díl
Druhý díl výukového textu k přednášce Programování v C++ obsahuje jeden rozsáhlý úvodní příklad a pokrývá především následující témata: objektově orientované programování v C++, přetěžování operátorů, šablony a jejich použití, výjimky včetně nestanda...
ČVUT eobchod308 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jaderná: Moderní retail marketing

Rok vydání 2021
Rozsah 240 stran
ISBN 978-80-271-1384-2
Cena (vč.DPH 10 %) 329 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek ? retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Zoufalý: Nábytek svépomocí

199 Kč

Sieglová: Cesta k cizím jazykům

349 Kč

Kobík:Angličtina 100 testů pro pokročilé

369 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk