Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Jareš, Martin: Integrovaná doprava v praxi. Jedna jízdenka, jeden tarif, jeden jízdní řád, jedna síť
Publikace je zaměřena na integraci veřejné městské a regionální dopravy v rámci integrovaných dopravních systémů. V úvodní části jsou představeny výchozí podmínky a významné zákony ovlivňující veřejnou dopravu doprovázené shrnutím důvodů, proč by int...
ČVUT eobchod222 Kč vč.DPH
CD:Matematika - přijímací zkoušky na ČVUT
Matematika
ČVUT eobchod143 Kč vč.DPH
Kožíšek, Jan: Statistická a rozhodovací analýza
Učební text Statistická a rozhodovací analýza obsahuje základní metody popisné statistiky včetně párové a vícenásobné regresní a korelační analýzy. Dále potom používá diskrétní a spojitá rozdělení jako pravděpodobnostní modely pro rozhodování v předv...
ČVUT eobchod340 Kč vč.DPH
Krbálek, Milan: Teorie míry a Lebesgueova integrálu
V práci je vystavěna ucelená teorie abstraktních množinových měr s důrazem na míry Jordanovu a Lebesgueovu. Následuje teorie abstraktního Lebesgueova integrálu doplněná řadou praktických aplikací demonstrovaných na výpočtech konkrétních vícerozměrnýc...
ČVUT eobchod286 Kč vč.DPH
Kunz, Jiří: Základy lineární a nelineární lomové mechaniky pro inženýrskou praxi
Kniha je věnována základům lineární i elasto-plastické lomové mechaniky a jejím aplikacím. V úvodních kapitolách je objasněno historické pozadí této vědní disciplíny a fraktografické aspekty procesů porušování a jsou odvozeny základní teoretické vzta...
ČVUT eobchod283 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jaderná: Moderní retail marketing

Rok vydání 2021
Rozsah 240 stran
ISBN 978-80-271-1384-2
Cena (vč.DPH 10 %) 329 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek ? retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Vlk:Udírny

219 Kč

Nelineární mechanika

893 Kč

Coase:Velká čínská kapitalistická revoluce

389 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk