Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vorlík, Petr: Beton, Břasy, Boletice / Praha na vlně brutalismu
Architektura brutalismu se stala v posledních letech jedním z ústředních témat, přitahujících zájem odborné i laické veřejnosti. Svou barvitostí a autentičností upoutává a v pozitivním i negativním slova smyslu provokuje. Kniha se věnuje fenoménu a r...
ČVUT eobchod481 Kč vč.DPH
Budinská, Zuzana: Fyzika I
Skripta Fyzika I jsou určena studentům Fakulty strojní Českého vysokého učení technického v Praze. Jejich rozsah a matematický aparát je zvolen tak, aby odpovídal výuce v prvním semestru 1. ročníku bakalářského studia a odpovídá požadavkům zkoušky z ...
ČVUT eobchod597 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++ 1. díl
První díl výukového textu k přednášce Programování v C++. Obsahuje dva rozsáhlé úvodní příklady a pokrývá především následující témata: způsob popisu jazyka C++, příkazy, základní datové typy a jejich vlastnosti, uživatelem definované neobjektové typ...
ČVUT eobchod303 Kč vč.DPH
Bašta, Jiří: Sálavé a průmyslové vytápění
Kniha je určena především technické veřejnosti z oborů Techniky prostředí staveb, Technického zařízení budov a Facility managementu. Využitelná je rovněž pro studenty studijního programu Technika prostředí na Fakultě strojní a mezifakultního magister...
ČVUT eobchod262 Kč vč.DPH
Krejčiříková, Hana: Železniční stavby 1 / 1. část
Skripta jsou přednostně určena pro předmět přednášený ve 3. ročníku programu Stavební inženýrství (SI), Konstrukce a dopravní stavby (K) Fakulty stavební ČVUT v Praze. Jednotlivé části obsahují jak základní teoretická řešení konstrukcí železničního s...
ČVUT eobchod253 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jaderná: Moderní retail marketing

Rok vydání 2021
Rozsah 240 stran
ISBN 978-80-271-1384-2
Cena (vč.DPH 10 %) 329 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek ? retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Československý časopis pro fyziku č. 4

85 Kč

Kubíková: Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole

329 Kč

Tůma:Ideální investiční portfolio

269 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk