Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Veselá, Eva: Handbook of Laboratory Experiments in Physics
Učební text obsahuje obecné poznatky týkající se měření, měřicích metod, zpracování měření, a to včetně nejistot a jejich stanovení. Sestává celkem ze 40 návodů k úlohám a jejich popisu. Úlohy jsou zvoleny tak, aby navazovaly na přednášenou látku z p...
ČVUT eobchod211 Kč vč.DPH
Stýblo, Zbyšek: Knihovny v době nových médií
Uchovávání informací prostřednictvím písma je jedním z nejvýznamnějších kulturních vynálezů lidstva. Změny v technologii jeho záznamu znamenaly často revoluční přerod ve vývoji celých kultur. Svědkem těchto dramatických civilizačních změn je i vývoj ...
ČVUT eobchod292 Kč vč.DPH
Krátký, Lukáš: Moderní trendy předúprav biomasy pro intenzifikaci výroby biopaliv 2. generace
Předúprava suroviny je klíčovým krokem výroby biopaliv druhé generace jako alternativního zdroje energií a cenných látek k výrobě ekoinovativních materiálů. Cílem této knihy je shrnout a představit čtenáři moderní trendy a nejnovější poznatky celosvě...
ČVUT eobchod185 Kč vč.DPH
Caithamlová, Martina: Řízení nákladů ve zdravotnictví
Skripta jsou určena pro studenty předmětu Řízení nákladů ve zdravotnictví. Učební text je zaměřen především na využitelnost manažerského účetnictví pro management zdravotnických zařízení. Představeny jsou základní pojmy jako náklady a jejich kategori...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I. Vnitřní plynovod a vytápění
Skripta jsou určena studentům bakalářského programu Fakulty architektury ČVUT v Praze. Učební text obsahuje problematiku zásobování plynem a jeho rozvody v objektu, seznamuje s koncepcí vytápěcích soustav, zdrojů tepla, otopných těles a dalších přísl...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Tahal: Marketingový výzkum

Rok vydání 2022
Nakladatel Grada
ISBN 978-80-271-3535-6
Cena (vč.DPH 10 %) 489 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají ? pracovníky...

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Gordon:Uzení

349 Kč

Chlebovský:Management zákaznických řešení

99 Kč

Machková: Mezinárodní marketing

299 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk