Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Dylevský, Ivan: Anatomie dítěte - Nipioanatomie 1. díl
Anatomie dítěte je prvním svazkem široce koncipované monografie, věnované všem orgánovým systémům dětského organismu. V morfologické literatuře existuje závažný paradox - mimořádně podrobné zpracování stavby dospělého lidského těla a absence textů za...
ČVUT eobchod527 Kč vč.DPH
Holický, Milan: Aplikace teorie pravděpodobnosti a matematické statistiky
Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika představují mladé, rychle se rozvíjející vědecké disciplíny, které se již staly nezbytnou součástí mnoha oblastí moderní vědy a techniky. Uplatňují se ve velkém množství oborů jak při rozvoji teoretick...
ČVUT eobchod167 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: FYZIKA / Encyklopedie velkých objevů a osobností
Čím lépe se ve vědě chceme uplatnit, tím dokonalejším rozhledem po mezioborových a společenských vazbách bychom měli být vybaveni. Ke splnění takového cíle přispívá i znalost vývoje vědních oblastí. Právě tato nezpochybnitelná věčná pravda vedla auto...
ČVUT eobchod627 Kč vč.DPH
Fassati, Tomáš: Inteligentní je víc než chytrý. Poznáváme inteligentní design a architekuru
Text se zabývá problémem komplexního přístupu k tvorbě a hodnocení designu a architektury. Komplexnost je nezbytná při respektování soudobého paradigmatu celostního vnímání reality, o níž je známo, že se vyvíjí do stále složitější struktury. Základnu...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Masopust, Jan: Zakládání staveb 1
Vysokoškolská skripta podporující výuku několika geotechnických předmětů zabývajících se zakládáním staveb. Tento první díl uvádí studenty do geotechnické problematiky, a to ve smyslu v Evropě všeobecně přijímané koncepce mezních stavů a to jak m.s. ...
ČVUT eobchod183 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Foret: Marketingový výtkum

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1723-9
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Jelínková: Právní vztahy k dřevinám

219 Kč

Horáček: Za krásnější svět

795 Kč

Laurenčík: Excel 2016

199 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk