Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Pavelka, Karel: Astronomicko-historické otazníky Mezoameriky a Peru
Unikátnost této knihy tkví v tom, že její podstatná část je založena na vlastních měřeních a jejich zpracování (ať už šlo o měření pro dokumentaci k ochraně památek nebo pro archeoastronomické cíle). Autoři strávili v terénu (v Mexiku, Guatemale, Hon...
ČVUT eobchod333 Kč vč.DPH
Ditl, Pavel: Bilancování a simulace systémů v MS Excel
Nejčastěji se setkáváme s bilancováním linek a aparátů při projektování, optimalizaci a rozhodovací činnosti typu "Co se stane, když?" např. při instruktáži a výchově obsluhy, hledání poruch a jejich příčin, hledání úzkých míst linky a ekon...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Vymětalová, Veronika: Biologie pro biomedicínské inženýrství. Laboratorní cvičení
Skripta určená především pro laboratorní cvičení z biologie studentů bakalářských studijních programů FBMI ČVUT. Jsou rozdělena na jednotlivé kapitoly s textovou částí a s laboratorními úlohami. Vlastní text je přímo doplněn řadou obrázků a nákresů, ...
ČVUT eobchod164 Kč vč.DPH
Pešková, Zuzana: Grafická prezentace architektury
Pro tvůrčího architekta je potřeba dobře graficky prezentovat své myšlenky, nápady a návrhy investorům, spolupracovníkům, dalším odborníkům i neodborníkům nezbytná. Převést představy do grafického zobrazení srozumitelného pro ostatní bývá úkon, který...
ČVUT eobchod348 Kč vč.DPH
Sejkot, Roman: Kniha FOTOGRAFIE / Od fotogramu k výpočetní fotografii
Kniha se zabývá obrazovým fenoménem, prozíravě již v roce 1839 nazvaným fotografie, z nejrůznějších hledisek a vybízí k úvahám o dalekosáhlém významu fotografie pro veškeré poznání lidstva, od prvních fotogramů po Hubbleův teleskop. Předkládá vývoj,...
ČVUT eobchod471 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Foret: Marketingový výtkum

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1723-9
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Sborník Fibre Concrete 2013 - anglicky

880 Kč

Pecinovský:Česká Windows 98 PPZU

178 Kč

Krechovská:Řízení neziskových organizací

299 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk