Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Dylevský, Ivan: Anatomie dítěte - Nipioanatomie 1. díl
Anatomie dítěte je prvním svazkem široce koncipované monografie, věnované všem orgánovým systémům dětského organismu. V morfologické literatuře existuje závažný paradox - mimořádně podrobné zpracování stavby dospělého lidského těla a absence textů za...
ČVUT eobchod580 Kč vč.DPH
Šestáková, Eliška: Automaty a gramatiky. Sbírka řešených příkladů
Učební text je koncipován především jako sbírka řešených příkladů z teorie formálních jazyků, gramatik a automatů. U jednotlivých úloh jsou spolu s řešením vždy uvedeny i hlavní myšlenky, které k danému řešení vedly. Autorka též vysvětluje použité fo...
ČVUT eobchod224 Kč vč.DPH
Starý, Vladimír: Biomateriály a biotolerance
Učební text popisuje rozsáhlou oblast vědních oborů, které jsou důležitou součástí studia vlastností, aplikovaného vývoje a hodnocení použitelnosti různých druhů materiálů ve zdravotnictví, především pak v implantologii. Autoři se zaměřili na testova...
ČVUT eobchod184 Kč vč.DPH
Navrátil,Šinkorová: Biomedicínská detekce ionizujícího záření. Organizace zdravotnické péče po zevní...
V monografii, jejímiž autory jsou přední odborníci v oborech radiobiologie a medicína katastrof, jsou popsány současné přístupy k monitorování radiační zátěže obyvatelstva metodami fyzikální a biologické dozimetrie. Minimalizace negativních dopadů pů...
ČVUT eobchod118 Kč vč.DPH
Garlík, Bohumír: Od chytrých sítí po chytré budovy, města a dopravu v prostředí umělé inteligence
Monografie se zabývá různými algoritmy a aplikacemi založenými na teorii optimalizace, optimalizačními metodami s cílem dosažení předpokládaných závěrů a funkcí komponent v systému chytrých sítí. Snaží se ukázat optimální výhodu sítě energetických zd...
ČVUT eobchod349 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Foret: Marketingový výtkum

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1723-9
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Kratochvíl:Historie Ústavu vodních staveb

143 Kč

Vágner: Kondiční trénink pro tenis

149 Kč

Hnátek:Daňové a nedaňové náklady 2022

349 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk