Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Valentová, Jana: Hydraulika podzemní vody
Skripta jsou určena studentům magisterského studia oborů Vodní hospodářství a vodní stavby a Inženýrství životního prostředí Fakulty stavební ČVUT. Cenné informace však mohou získat i studenti Přírodovědecké fakulty UK či jiných univerzit zajímající ...
ČVUT eobchod216 Kč vč.DPH
Charvát, Jura: MATEMATIKA 2. Sbírka příkladů
Sbírka obsahuje příklady pro základní výuku předmětů 101MA02, 101M2A, 101MAR2 a 101MAG2 a to integrálního počtu, diferenciálního počtu funkce více proměnných a diferenciálních dvojic.
ČVUT eobchod277 Kč vč.DPH
Čuba, Václav: Praktikum z radiační chemie a fotochemie
Učební text je určený především studentům oboru Jaderná chemie na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze, ale také všem, kteří se věnují studiu či výuce ostatních fyzikálně chemických disciplín. Stručně shrnuje chemické důsledky interakc...
ČVUT eobchod187 Kč vč.DPH
Krbálek, Milan: Teorie míry a Lebesgueova integrálu
V práci je vystavěna ucelená teorie abstraktních množinových měr s důrazem na míry Jordanovu a Lebesgueovu. Následuje teorie abstraktního Lebesgueova integrálu doplněná řadou praktických aplikací demonstrovaných na výpočtech konkrétních vícerozměrnýc...
ČVUT eobchod286 Kč vč.DPH
Kunz, Jiří: Základy lineární a nelineární lomové mechaniky pro inženýrskou praxi
Kniha je věnována základům lineární i elasto-plastické lomové mechaniky a jejím aplikacím. V úvodních kapitolách je objasněno historické pozadí této vědní disciplíny a fraktografické aspekty procesů porušování a jsou odvozeny základní teoretické vzta...
ČVUT eobchod283 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Spoluautoři a kolektiv
Vydání 1.
Rok vydání 2020
Cena (vč.DPH 10 %) 499 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Novela stavebního zákona - prováděcí předpisy

140 Kč

Pater:Koordinátor bezpečnosti a ochrany zdraví při prác...

130 Kč

Bílý:Klementýnka

363 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk