Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Navrátil,Šinkorová: Biomedicínská detekce ionizujícího záření. Organizace zdravotnické péče po zevní...
V monografii, jejímiž autory jsou přední odborníci v oborech radiobiologie a medicína katastrof, jsou popsány současné přístupy k monitorování radiační zátěže obyvatelstva metodami fyzikální a biologické dozimetrie. Minimalizace negativních dopadů pů...
ČVUT eobchod107 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Fyzika v kulturních dějinách Evropy 5. díl Atomový věk
Dvacáté století dosáhlo v historii naší planety nejen smutného prvenství v desítkách milionů obětí válečných konfliktů, ale, naštěstí, i v úspěších exaktních věd; díky nim je náš život snazší a bohatší. Cesty k využití jaderného štěpení, tranzistorov...
ČVUT eobchod347 Kč vč.DPH
Boháček, Jaroslav: Metrology
Skriptum je určeno především studentům předmětu AE0M38MET a zahraničním účastníkům kurzu Athens CTU01, zajišťovaného katedrou měření FEL ČVUT. Publikace je tematicky rozdělena do dvou částí. První je věnována fundamentální metrologii a pojednává o so...
ČVUT eobchod168 Kč vč.DPH
Krátký, Lukáš: Moderní trendy předúprav biomasy pro intenzifikaci výroby biopaliv 2. generace
Předúprava suroviny je klíčovým krokem výroby biopaliv druhé generace jako alternativního zdroje energií a cenných látek k výrobě ekoinovativních materiálů. Cílem této knihy je shrnout a představit čtenáři moderní trendy a nejnovější poznatky celosvě...
ČVUT eobchod168 Kč vč.DPH
Brůhová, Klára: Praha nepostavená
Přelom století, a zejména následné období Československé republiky, přinesl řadu nových urbanistických vizí. Po letech vídeňského vlivu se najednou naskytla možnost pokusit se učinit z Prahy moderní velkoměsto a uplatnit tak i dlouho potlačované eman...
ČVUT eobchod537 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Spoluautoři a kolektiv
Vydání 1.
Rok vydání 2020
Cena (vč.DPH 10 %) 499 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Laurenčík: Tvorba www stránek v HTML a CSS

269 Kč

Kunz: Společenská odpovědnost ve sportu

299 Kč

Hornová:Provensálský styl

299 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk