Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Holický, Milan: Hodnocení existujících konstrukcí
Význam prodlužování životnosti existujících konstrukcí neustále roste a s ním je spojené i zdokonalování metodických postupů jejich hodnocení. Uplatňuje se zejména v oblasti stavebnictví a ochrany památkových objektů. Cílí nejen na obytné a veřejné b...
ČVUT eobchod120 Kč vč.DPH
Sejkot, Roman: Kniha FOTOGRAFIE / Od fotogramu k výpočetní fotografii
Kniha se zabývá obrazovým fenoménem, prozíravě již v roce 1839 nazvaným fotografie, z nejrůznějších hledisek a vybízí k úvahám o dalekosáhlém významu fotografie pro veškeré poznání lidstva, od prvních fotogramů po Hubbleův teleskop. Předkládá vývoj,...
ČVUT eobchod471 Kč vč.DPH
Němec, Mojmír: Praktikum z jaderné chemie a radiochemie I
Skripta shrnují návody k úlohám, které jsou náplní dvou základních praktik pro studenty 3. ročníku bakalářského studia a jednoho pokročilého praktika pro studenty 1. ročníku navazujícího magisterského studia oboru Jaderná chemie na FJFI ČVUT v Praze....
ČVUT eobchod167 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++ 2. díl
Druhý díl výukového textu k přednášce Programování v C++ obsahuje jeden rozsáhlý úvodní příklad a pokrývá především následující témata: objektově orientované programování v C++, přetěžování operátorů, šablony a jejich použití, výjimky včetně nestanda...
ČVUT eobchod280 Kč vč.DPH
Termohrnek ČVUT
Bílý dvoustěnný termohrnek s logem ČVUT, nerezový, plastové šroubovací víčko, objem 450 ml, výška 19,5 cm. Není určen k mytí v myčce.
ČVUT eobchod200 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Sádovský:DPH u prodeje zboží přes elektronické obchody

269 Kč

Fowler:Destilované UML

319 Kč

Šulc:Údržba a opravy motocyklů ČZ 125 a 150C

289 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk