Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Suchánek, Jan: Erozivní opotřebení materiálů
Častou příčinou poruch funkčních součástí strojního zařízení v řadě technologických procesů je jejich opotřebení vyvolané účinkem tvrdých, obvykle minerálních, částic. Ty mohou působit na povrch součástí abrazivně nebo erozivně v závislosti na vnější...
ČVUT eobchod274 Kč vč.DPH
Hamhalter, Jan: Funkce komplexní proměnné
Skripta se zabývají analýzou v komplexním oboru. Metody a postupy zde uvedené jsou autory mnohokrát zpracovány a prověřeny. První čtyři kapitoly tvoří uzavřený celek, který pokrývá základní teorii holomorfních funkcí. Další tři kapitoly dále rozvíje...
ČVUT eobchod193 Kč vč.DPH
Pešková, Zuzana: Grafická prezentace architektury
Pro tvůrčího architekta je potřeba dobře graficky prezentovat své myšlenky, nápady a návrhy investorům, spolupracovníkům, dalším odborníkům i neodborníkům nezbytná. Převést představy do grafického zobrazení srozumitelného pro ostatní bývá úkon, který...
ČVUT eobchod383 Kč vč.DPH
Nový, Richard: Hluk a chvění
Kniha se zabývá vyzařováním zvuku z hypotetických a konkrétních zdrojů, šířením zvuku v ideálním a reálném prostředí a hlukovou expozicí člověka ve vztahu k hygienicky únosným akustickým limitům. Je zde uveden ucelený přehled o příčinách vyzařování ...
ČVUT eobchod278 Kč vč.DPH
Roušky I.s potiskem ČVUT, CTU.
Dvouvrstvé roušky ve 2 designech. S nápisem ČVUT / CTU a s motivy lva. Vnitřní strana bavlna. Možné nastavení velikosti.
ČVUT eobchod155 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Chmelík:Hmotnost a vyvážení 031 00

180 Kč

Crhák: Výtvarná geometrie plus

699 Kč

Zahariades:Radost z nedokonalosti

199 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk