Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Kropík, Martin: Bezpečnostní systémy jaderných reaktorů
Skripta jsou věnována požadavkům na systémy ochran a regulace jaderných zařízení, které jsou důležité z hlediska jaderné bezpečnosti, zejména pak na bezpečnostní systémy. Učební text představuje členění systémů z hlediska důležitosti pro jadernou bez...
ČVUT eobchod134 Kč vč.DPH
Raab: Molekulární kuchyně
Chemie v kuchyni i na talíři.....Záhady, tajemno a dobrodružství odehrávající v hrncích, pekáčích, pánvích, sklínkách i sklenicích.Martyrium civilních molekul při jejich "transmutaci" v lahůdku. Není to běžná kuchařka. Je to snadno srozumit...
ČVUT eobchod248 Kč vč.DPH
Pokorný, Marek: Požární bezpečnost staveb. Sylabus pro praktickou výuku
Skripta (sylabus) předkládají zjednodušený náhled do legislativně náročné problematiky požárně bezpečnostního řešení (PBŘ) staveb. Sylabus je určen především pro praktickou výuku na Katedře konstrukcí pozemních staveb Fakulty stavební ČVUT v Praze, a...
ČVUT eobchod129 Kč vč.DPH
Síťovka modrá.
Klasická síťovka jako náhrada plastových tašek. Nosnost 15kg, objem 20L. Materiál polyesterové vlákno.
ČVUT eobchod139 Kč vč.DPH
Petr, Karel: Strojírenské konstruování - tvorba výkresové dokumentace dle ISO norem
Skripta slouží především jako studijní podklad studentům Fakulty strojní ČVUT v Praze pro sadu předmětů "Strojírenské konstruování", ale také jako základní podklad pro tvorbu výkresové dokumentace ve firemním prostředí. Učební text tvoří so...
ČVUT eobchod207 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Kadlec:Výkonnost - vrtulník 034 00

420 Kč

Schafer:HTML,XHTML a CSS

749 Kč

Donnelly: Management

999 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk