Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Navrátil,Šinkorová: Biomedicínská detekce ionizujícího záření. Organizace zdravotnické péče po zevní...
V monografii, jejímiž autory jsou přední odborníci v oborech radiobiologie a medicína katastrof, jsou popsány současné přístupy k monitorování radiační zátěže obyvatelstva metodami fyzikální a biologické dozimetrie. Minimalizace negativních dopadů pů...
ČVUT eobchod118 Kč vč.DPH
Procházka, Jaroslav: DESIGN PROCEDURES FOR REINFORCED CONCRETE STRUCTURES
This textbook provides an overview of the commonly accepted concepts of design of the basic reinforced concrete structures, such as slabs, foundations, beam frames and shear walls. In order to clarify the design processes, several examples are shown,...
ČVUT eobchod245 Kč vč.DPH
Pollan: Dilema všežravce - přírodopis čtyř jídel
Autor se ve své mimořádně čtivé knize Dilema všežravce zaměřuje na velkovýrobu potravin v USA, ovšem jeho poznatky jsou stejně platné pro všechny vyspělé země západního světa. Kromě alarmujícího reportážního popisu samotné produkce uvažuje i o tom, j...
ČVUT eobchod498 Kč vč.DPH
Veselá, Eva: Physics II
The content of Physics II publication is related to the new syllabus of Physics II as it is taught at the Faculty of Mechanical Engineering of the Czech Technical University in Prague, from the academic year 2017/2018. It is linked-up to Physics I m...
ČVUT eobchod256 Kč vč.DPH
Stýblo, Zbyšek: Prostory pro gastronomii
Publikace Prostory pro gastronomii reaguje na proměny v oblasti stravovacích zařízení za posledních třicet let. Zrušení přísných zařizovacích i ostatních regulací otevřelo v této oblasti nejen široké možnosti různým kuchyním, ale i racionalizaci uspo...
ČVUT eobchod349 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Moudrý: Marketing, základy marketingu, učebnice studenta 1 - 3. akt. vyd.

Vydání 3.
ISBN 978-80-7402-218-0
Cena (vč.DPH 10 %) 220 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Kuhnová:Koupelna na jedničku

199 Kč

Müller-Thurau: 101 nejčastějších otázek a nejlepších od...

219 Kč

Doležalová:Psychologie

220 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk