Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vorlík, Petr: Beton, Břasy, Boletice / Praha na vlně brutalismu
Architektura brutalismu se stala v posledních letech jedním z ústředních témat, přitahujících zájem odborné i laické veřejnosti. Svou barvitostí a autentičností upoutává a v pozitivním i negativním slova smyslu provokuje. Kniha se věnuje fenoménu a r...
ČVUT eobchod437 Kč vč.DPH
Šťovíček, Pavel: Metody matematické fyziky II. Integrální rovnice, eliptické operátory
Jedná se o druhý díl skript, který navazuje na Metody matematické fyziky I - Teorie zobecněných funkcí. Náplní předkládaného druhého dílu jsou v zásadě dva tematické okruhy - integrální rovnice se spojitým jádrem a lineární parciální diferenciální op...
ČVUT eobchod141 Kč vč.DPH
Berka, Roman: Multimédia I
Skriptum Multimédia I je určeno pro studenty druhého ročníku studijního programu Softwarové inženýrství a technologie v zaměření Multimédia na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze. Text je přehledem teoretických a praktických znalostí pokrývajících ...
ČVUT eobchod194 Kč vč.DPH
Kožíšek, Jan: Rozhodovací modely pro manažery v průmyslové praxi
Rozhodování představuje jednu z klíčových úloh manažera. Některé rozhodovací problémy jsou ovšem natolik složité a komplexní, že při jejich řešení již nelze spoléhat pouze na vlastní intuici. Tato monografie proto přináší soubor metod, nástrojů, post...
ČVUT eobchod307 Kč vč.DPH
Pospíšil, Jiří: Stavební geodézie. Doplňkové skriptum
Skripta pro studenty oborů Stavební inženýrství a Architektura a stavitelství pro předmět Stavební geodézie. Učební text obsahuje základní úlohy stavební geodézie z hlediska úvodních měřických úkonů, přístrojů a výpočetních prací.
ČVUT eobchod141 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Untermüller: Manuál copywritingu

Vydání 1.
Rok vydání 2019
ISBN 978-80-271-2585-2
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Horáček: Za krásnější svět

795 Kč

Greenwood-Robinsonová: Fitness výživa

379 Kč

Braun-Bernhard: Bylinková radost

149 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk