Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Procházka, Jaroslav: Betonové vícepodlažní a halové konstrukce
Skripta se zabývají stanovením idealizace, tj. volbou výpočetního modelu betonových vícepodlažních a halových konstrukcí, stanovením vnitřních sil vyvolaných zatížením, dále pak uvádí praktické rady pro navrhování těchto konstrukcí a zásady jejich vy...
ČVUT eobchod280 Kč vč.DPH
Havlíček, Václav: Elektrické obvody 1
První díl dvousvazkové monografie Elektrické obvody je základní učebnicí pro předměty Základy elektrických obvodů, Elektrické obvody, Elektrické obvody a prvky a Teorie obvodů v bakalářských studijních programech Elektrotechnika, energetika a managem...
ČVUT eobchod296 Kč vč.DPH
Sokol, Zdeněk: Ocelové konstrukce. Tabulky
Učební text je určený studentům Fakulty stavební ČVUT v Praze jako pomůcka pro navrhování ocelových konstrukcí ve studentských úlohách a projektech. Skripta obsahují tabulky průřezových veličin ocelových průřezů a tabulky sloužící pro navrhování podl...
ČVUT eobchod95 Kč vč.DPH
Brůhová, Klára: Praha nepostavená
Přelom století, a zejména následné období Československé republiky, přinesl řadu nových urbanistických vizí. Po letech vídeňského vlivu se najednou naskytla možnost pokusit se učinit z Prahy moderní velkoměsto a uplatnit tak i dlouho potlačované eman...
ČVUT eobchod537 Kč vč.DPH
Medřický, Vladimír: Vodní cesty. Navrhování plavebních komor
Učební text je určen studentům magisterského studia oboru Vodní hospodářství a vodní stavby Fakulty stavební ČVUT v Praze a dále pro studenty předmětu Jezy a vodní cesty bakalářského studia oboru Stavební inženýrství. Cenné informace však mohou získa...
ČVUT eobchod155 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Lošťáková: Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Vydání 1.
Rok vydání 2017
ISBN 978-80-271-0419-2
Cena (vč.DPH 10 %) 399 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Staletá Praha 1/14

180 Kč

Laurenčík: Excel 2016

199 Kč

Werner:Mrtvé dřevo plné života

299 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk