Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Foit, Julius: Electron devices - exercises
Skriptum návodů pro laboratorní cvičení a semináře pro anglicky mluvící studenty v předmětu BE5B34ELP Electron Devices.
ČVUT eobchod154 Kč vč.DPH
Krýzlová, Zuzana: Glossaire thématique de l´architecture
Předkládaná jazyková pomůcka je určena především studentům v kurzech odborné francouzštiny na Fakultě architektury ČVUT v Praze. Jde o významně přepracované a rozšířené vydání s aktualizovanou slovní zásobou odborného francouzského jazyka funkční st...
ČVUT eobchod382 Kč vč.DPH
Veselá, Eva: Physics II
The content of Physics II publication is related to the new syllabus of Physics II as it is taught at the Faculty of Mechanical Engineering of the Czech Technical University in Prague, from the academic year 2017/2018. It is linked-up to Physics I m...
ČVUT eobchod256 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++, 1. díl
První díl výukového textu k přednášce Programování v C++. Obsahuje dva rozsáhlé úvodní příklady a pokrývá především následující témata: způsob popisu jazyka C++, příkazy, základní datové typy a jejich vlastnosti, uživatelem definované neobjektové typ...
ČVUT eobchod303 Kč vč.DPH
Krbálek, Milan: Teorie míry a Lebesgueova integrálu
V práci je vystavěna ucelená teorie abstraktních množinových měr s důrazem na míry Jordanovu a Lebesgueovu. Následuje teorie abstraktního Lebesgueova integrálu doplněná řadou praktických aplikací demonstrovaných na výpočtech konkrétních vícerozměrnýc...
ČVUT eobchod286 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Kunz: Společenská odpovědnost ve sportu

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1209-8
Cena (vč.DPH 10 %) 299 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Publikace se jako první v ČR komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility) v oblasti sportu. Mimo jiné se snaží ukázat i hlavní kroky a fáze procesu efektivní implementace CSR do řízení sportovních organizací. Kriticky se dotýká mnoha eticky problematických otázek, jež se objevují v souvislosti s uplatňováním sportovního marketingu v soudobé praxi, včetně poměrně silného zastoupení podniků ze společensky citlivých odvětví mezi sponzory vrcholového sportu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Dvořák: Chemie na talíři

399 Kč

Chráska:Metody pedagogického výzkumu.

339 Kč

10 kroků k obchodnímu úspěchu

89 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk