Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Holický, Milan: Hodnocení existujících konstrukcí
Význam prodlužování životnosti existujících konstrukcí neustále roste a s ním je spojené i zdokonalování metodických postupů jejich hodnocení. Uplatňuje se zejména v oblasti stavebnictví a ochrany památkových objektů. Cílí nejen na obytné a veřejné b...
ČVUT eobchod120 Kč vč.DPH
Valentová, Jana: Hydraulika podzemní vody
Skripta jsou určena studentům magisterského studia oborů Vodní hospodářství a vodní stavby a Inženýrství životního prostředí Fakulty stavební ČVUT v Praze. Cenné informace však mohou získat i studenti přírodovědecké fakulty UK či jiných univerzit zaj...
ČVUT eobchod201 Kč vč.DPH
Dulla, Matúš: Kapitoly z historie bydlení
Kniha odhaluje v dávné i blízké historii překvapivá fakta a souvislosti, které mnohdy dodnes určují způsob jak bydlíme. Autoři odkrývají poznatky o způsobech vytápění a osvětlení ve středověku, studují zvláštnosti nájemného domu 19. století i to, jak...
ČVUT eobchod396 Kč vč.DPH
Pelantová, Edita: Matematická analýza 1
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku studia na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze. Hlavní náplní učebního textu je teorie číselných posloupností s řadou metod na výpočet jejich limit a teorie reálných funkcí reálné proměnné....
ČVUT eobchod129 Kč vč.DPH
Masopust, Jan: Zakládání staveb 1
Vysokoškolská skripta podporující výuku několika geotechnických předmětů zabývajících se zakládáním staveb. Tento první díl uvádí studenty do geotechnické problematiky, a to ve smyslu v Evropě všeobecně přijímané koncepce mezních stavů a to jak m.s. ...
ČVUT eobchod183 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Karlíček: Základy marketingu

Vydání 2.
Rok vydání 2018
ISBN 978-80-247-5869-5
Cena (vč.DPH 10 %) 298 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Kermode:Mluvte tak,aby vás druzí poslouchali

269 Kč

Smejkal:Velký lexikon společenského chování-2.vydání

429 Kč

Závacký: Stavba pece na pizzu a chleba

239 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk