Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Haasz, Vladimír: Elektrická měření. Přístroje a metody
Monografie shrnuje informace týkající se oblasti elektrických a magnetických měření, které by měl obsáhnout absolvent inženýrského studia elektrotechnických oborů. Vzhledem k prudkému rozvoji elektroniky a číslicové techniky byla náplň většiny kapito...
ČVUT eobchod285 Kč vč.DPH
Stýblo, Zbyšek: Knihovny v době nových médií
Uchovávání informací prostřednictvím písma je jedním z nejvýznamnějších kulturních vynálezů lidstva. Změny v technologii jeho záznamu znamenaly často revoluční přerod ve vývoji celých kultur. Svědkem těchto dramatických civilizačních změn je i vývoj ...
ČVUT eobchod265 Kč vč.DPH
Hájková, Simona: Mobilizace periferních kloubů
Názorný studijní materiál pro studenty oboru Fyzioterapie s diagnostikou funkčních blokád kloubů končetin jako součástí vyšetřovacích postupů. Funkční poruchy kloubů končetin tvoří samostatnou část manuální medicíny a znalost vyšetřovacích postupů k...
ČVUT eobchod367 Kč vč.DPH
Leinveber: Strojnické tabulky 6. vydání
Učebnice pro školy technického zaměření a neocenitelná pomůcka v praxi
ČVUT eobchod888 Kč vč.DPH
Masopust, Jan: Zakládání staveb 1
Vysokoškolská skripta podporující výuku několika geotechnických předmětů zabývajících se zakládáním staveb. Tento první díl uvádí studenty do geotechnické problematiky, a to ve smyslu v Evropě všeobecně přijímané koncepce mezních stavů a to jak m.s. ...
ČVUT eobchod183 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Karlíček: Základy marketingu

Vydání 2.
Rok vydání 2018
ISBN 978-80-247-5869-5
Cena (vč.DPH 10 %) 298 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Nedvědová, Klára: Památky a povodně

299 Kč

Zhuo: První kroky v manažerské pozici

349 Kč

Průmyslové dědictví ve vzduchoprázdnu

350 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk