Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Starý, Vladimír: Biomateriály a biotolerance
Učební text popisuje rozsáhlou oblast vědních oborů, které jsou důležitou součástí studia vlastností, aplikovaného vývoje a hodnocení použitelnosti různých druhů materiálů ve zdravotnictví, především pak v implantologii. Autoři se zaměřili na testova...
ČVUT eobchod184 Kč vč.DPH
Nováková, Zdenka: INTERIOR DESIGN - IN 1
Skripta určená pro zahraniční studenty mají poskytnout základní informace k řešení interiéru stavby ve smyslu vytvoření co nejvhodnějšího prostředí z hlediska funkce i výtvarného vyznění. Výklad je zaměřen na pojetí interiéru jako součásti komplexní ...
ČVUT eobchod292 Kč vč.DPH
Sejkot, Roman: Kniha FOTOGRAFIE / Od fotogramu k výpočetní fotografii
Kniha se zabývá obrazovým fenoménem, prozíravě již v roce 1839 nazvaným fotografie, z nejrůznějších hledisek a vybízí k úvahám o dalekosáhlém významu fotografie pro veškeré poznání lidstva, od prvních fotogramů po Hubbleův teleskop. Předkládá vývoj,...
ČVUT eobchod518 Kč vč.DPH
Roušky I.s potiskem ČVUT, CTU.
Dvouvrstvé roušky ve 2 designech. S nápisem ČVUT / CTU a s motivy lva. Vnitřní strana bavlna. Možné nastavení velikosti.
ČVUT eobchod155 Kč vč.DPH
Azurově modrá Tritanová lahev.
Zářivě modré, stylové lahve s motivem lva a nápisem ČVUT, jsou vyrobeny z vysoce tepelně odolného tritanu. Jedná se o zdravotně nezávadný plast, který neobsahuje škodlivé ftaláty, BPA, ani těžké kovy. Díky použitému materiálu láhev není cítit po plas...
ČVUT eobchod199 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Karlíček: Základy marketingu

Vydání 2.
Rok vydání 2018
Nakladatel Grada
ISBN 978-80-247-5869-5
Cena (vč.DPH 10 %) 298 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Šlezingr:Abrasion der Ufer

206 Kč

Skolnik:Výživa pro maximální sportovní výkon

319 Kč

Ševčík: Úvod do řízení a ekonomie laboratoří

345 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk