Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Ditl, Pavel: Bilancování a simulace systémů v MS Excel
Nejčastěji se setkáváme s bilancováním linek a aparátů při projektování, optimalizaci a rozhodovací činnosti typu "Co se stane, když?" např. při instruktáži a výchově obsluhy, hledání poruch a jejich příčin, hledání úzkých míst linky a ekon...
ČVUT eobchod360 Kč vč.DPH
Vícha, Vladimír: Experimenty s pixelovým detektorem pro výuku jaderné a částicové fyziky
Publikace poskytuje metodické návody pro 50 fyzikálních demonstračních a laboratorních experimentů s pixelovým detektorem MX-10 využitelné na všech školách, kde se vyučuje jaderná a částicová fyzika (převážně VŠ a SŠ, případně ZŠ). Každý experiment o...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Neustupa, Jiří: Matematika II
Skripta s výkladem a s příklady k přednášce i ke cvičení z látky předmětu Matematika II, jehož obsahem jsou témata: Diferenciální počet funkce více proměnných - limita, spojitost, parciální derivace, gradient, iplicitní funkce, extrémy. Integrální po...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Fassati, Tomáš: Praktická globální vizuální komunikace I. díl / Světlo - zrak - vnímání
Elektronická verze (ve formátu PDF) učebního textu o globální vizuální komunikaci komplexně seznamuje s problematikou mezinárodní řeči barev a graf. symbolů, která je užívána ve veřejném prostoru laiky i odborníky ve většině oborů lidské činnosti. Jd...
ČVUT eobchod173 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: Ženy v dějinách matematiky, fyziky a astronomie
Publikace je koncipována jako soubor příběhů o ženách, kterým se exaktní vědy staly ušlechtilou zálibou i životním posláním. V pětadvaceti kapitolách a stovce biografických hesel se čtenáři seznámí s osudy a vědeckým dílem významných matematiček, fyz...
ČVUT eobchod402 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Karlíček: Základy marketingu

Vydání 2.
Rok vydání 2018
Nakladatel Grada
ISBN 978-80-247-5869-5
Cena (vč.DPH 10 %) 298 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Kubíková: Příčiny (ne)úspěchu na vysoké škole

329 Kč

Zlámal:Ekonomie nejen k maturitě 1

220 Kč

Hátleová: Pleteme z pedigu

199 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk