Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Haasz, Vladimír: Elektrická měření. Přístroje a metody
Monografie shrnuje informace týkající se oblasti elektrických a magnetických měření, které by měl obsáhnout absolvent inženýrského studia elektrotechnických oborů. Vzhledem k prudkému rozvoji elektroniky a číslicové techniky byla náplň většiny kapito...
ČVUT eobchod285 Kč vč.DPH
Bečvářová, Martina: Matematika ve středověké Evropě / Pozdní středověk a renesance
Rozsáhlá publikace pojednává o oživení a proměnách matematického myšlení a vzdělávání v Evropě pozdního středověku a renesance. Vývoj matematiky je zde zobrazen v širším politickém a kulturním kontextu. Autoři představují životní peripetie a výsledky...
ČVUT eobchod555 Kč vč.DPH
Achtenová, Gabriela: Převodná ústrojí motorových vozidel. Kloubové hřídele
V sérii Převodná ústrojí motorových vozidel již vyšlo několik menších skript popisujících výpočet a konstrukci jednotlivých celků převodných ústrojí MV. Uvedené skriptum je další ze série a bude se týkat kloubů a kloubových hřídelů včetně potřebných ...
ČVUT eobchod95 Kč vč.DPH
Aktuální roušky II - dvě poutka.
Dvouvrstvá rouška, dvě různé délky poutek pro lepší držení, antimikrobiální Silvadur 930 tlumí růst bakterií, odpuzují vodu díky Zelan R3, pratelné na 60 stupňů, rozměr: 27 x 12 cm.
ČVUT eobchod110 Kč vč.DPH
Krýzlová, Zuzana: Styles architecturaux. Lire et s exercer en francais
Textová cvičebnice s tematikou dějin architektury je učební pomůckou pro studenty odborné francouzštiny na Fakultě architektury ČVUT v Praze. Kapitoly, počínaje obdobím antiky a konče dobou secese, obsahují výběr textů na stanovené téma a příslušná c...
ČVUT eobchod157 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Karlíček: Základy marketingu

Vydání 2.
Rok vydání 2018
ISBN 978-80-247-5869-5
Cena (vč.DPH 10 %) 298 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Volner:Elektrický systém 021 02

390 Kč

Hátleová: Pleteme z pedigu

199 Kč

Bastlová:Barvy,trendy,interiéry

499 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk