Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Šafář, Roman: Betonové mosty 2. Přednášky
Skripta jsou určena pro výuku předmětu Betonové mosty 2, ale jsou využitelná i pro ročníkové projekty, bakalářské a diplomové práce apod. Učební text se zabývá jednotlivými typy nosných konstrukcí betonových mostů i jejich spodní stavbou, a to z hled...
ČVUT eobchod265 Kč vč.DPH
Ditl, Pavel: Bilancování a simulace systémů v MS Excel
Nejčastěji se setkáváme s bilancováním linek a aparátů při projektování, optimalizaci a rozhodovací činnosti typu "Co se stane, když?" např. při instruktáži a výchově obsluhy, hledání poruch a jejich příčin, hledání úzkých míst linky a ekon...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Máca, Jiří: Dynamika stavebních konstrukcí. Řešené příklady
Skripta obsahují látku probíranou v předmětu Dynamika stavebních konstrukcí, který se přednáší v bakalářském a magisterském studijním programu Stavební inženýrství na Fakultě stavební ČVUT v Praze.
ČVUT eobchod188 Kč vč.DPH
Berka, Roman: Multimédia I
Skriptum Multimédia I je určeno pro studenty druhého ročníku studijního programu Softwarové inženýrství a technologie v zaměření Multimédia na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze. Text je přehledem teoretických a praktických znalostí pokrývajících ...
ČVUT eobchod189 Kč vč.DPH
Pospíšil, Jiří: Stavební geodézie. Doplňkové skriptum
Skripta pro studenty oborů Stavební inženýrství a Architektura a stavitelství pro předmět Stavební geodézie. Učební text obsahuje základní úlohy stavební geodézie z hlediska úvodních měřických úkonů, přístrojů a výpočetních prací.
ČVUT eobchod141 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Karlíček: Marketingová komunikace - jak komunikovat na našem trhu

Vydání 1.
Rok vydání 2016
ISBN 978-80-247-5769-8
Cena (vč.DPH 10 %) 299 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník ? vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Jermář: Globální změna - cesta ze světového chaosu do b...

200 Kč

Frýba: Tatra 805

349 Kč

Zeman:Nápady do zahrady

189 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk