Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Dylevský, Ivan: Anatomie dítěte - Nipioanatomie 1. díl
Anatomie dítěte je prvním svazkem široce koncipované monografie, věnované všem orgánovým systémům dětského organismu. V morfologické literatuře existuje závažný paradox - mimořádně podrobné zpracování stavby dospělého lidského těla a absence textů za...
ČVUT eobchod527 Kč vč.DPH
Pokorný, Jaroslav: Databázové systémy
Vysokoškolská učebnice provádí čtenáře problematikou návrhu a implementace databází. Autoři seznamují studenty s potřebnou teorií doplněnou množstvím praktických příkladů. Jádrem učebnice jsou relační databázové systémy, které navzdory předpovědím st...
ČVUT eobchod327 Kč vč.DPH
Foit, Julius: Electron devices - exercises
Skriptum návodů pro laboratorní cvičení a semináře pro anglicky mluvící studenty v předmětu BE5B34ELP Electron Devices.
ČVUT eobchod140 Kč vč.DPH
Skořepa, Zdeněk: Geodézie 4
Skripta jsou určena posluchačům bakalářského studijního programu Geodézie a kartografie na Fakultě stavební ČVUT v Praze, případně i pracovníkům z praxe. Zpracování jednotlivých kapitol se opírá o znalosti z matematiky (lineární algebry), teorie chyb...
ČVUT eobchod152 Kč vč.DPH
Kočandrlová, Milada: Geo-Matematika I
Skripta Geo-Matematika I jsou určena pro studenty prvního ročníku bakalářského programu oboru geodézie a kartografie Fakulty stavební ČVUT v Praze. Učební text má pět částí, dva dodatky a rejstřík pojmů. První dvě části pokrývají probíranou látku prv...
ČVUT eobchod269 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Karlíček: Marketingová komunikace - jak komunikovat na našem trhu

Vydání 1.
Rok vydání 2016
ISBN 978-80-247-5769-8
Cena (vč.DPH 10 %) 299 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník ? vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Vše o koupelně 3/2008

129 Kč

Klatovský: 333 tipů a triků pro Windows 10

299 Kč

Kohout:Investice-Nová strategie

269 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk