Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vícha, Vladimír: Experimenty s pixelovým detektorem pro výuku jaderné a částicové fyziky
Publikace poskytuje metodické návody pro 50 fyzikálních demonstračních a laboratorních experimentů s pixelovým detektorem MX-10 využitelné na všech školách, kde se vyučuje jaderná a částicová fyzika (převážně VŠ a SŠ, případně ZŠ). Každý experiment o...
ČVUT eobchod179 Kč vč.DPH
Holický, Milan: Hodnocení existujících konstrukcí
Význam prodlužování životnosti existujících konstrukcí neustále roste a s ním je spojené i zdokonalování metodických postupů jejich hodnocení. Uplatňuje se zejména v oblasti stavebnictví a ochrany památkových objektů. Cílí nejen na obytné a veřejné b...
ČVUT eobchod120 Kč vč.DPH
Schleger, Eduard: Jak se vymýšlí architektura?
Kniha pomocí citací a komentářů přibližuje navrhování staveb v textech, které ve své době vývoj této disciplíny ovlivnily a dnes již nejsou snadno dostupné. Pozornost je soustředěna na období začátku 20. století, kdy vyšly dva texty, jež měly vliv ne...
ČVUT eobchod126 Kč vč.DPH
Horká, Hana: Professional English for Civil Engineering
Učebnice pro výuku povinné angličtiny v bakalářských studijních programech na Fakultě stavební ČVUT v Praze. Jde o komunikativní učební text, který zahrnuje rozvoj všech jazykových dovedností - poslechu, čtení, mluvení i psaní. Jazykově vychází ze sl...
ČVUT eobchod197 Kč vč.DPH
Šťovíček, Pavel: Úvod do obecné algebry s prvky teorie množin
Studijní text pokrývá látku přednášky Algebra pro studijní programy Matematická informatika a Aplikovaná algebra a analýza na FJFI ČVUT. Z větší části se skripta věnují postupnému systematickému zavedení v aplikacích často užívaných algebraických str...
ČVUT eobchod177 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Spoluautoři a kolektiv
Vydání 1.
Rok vydání 2020
Cena (vč.DPH 10 %) 499 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Schmeidler:Problémy mobility stárnoucí populace

222 Kč

Francev: Československé zbraně ve světě

369 Kč

Thor:Inline bruslení

199 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk