Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Caravanasová, Ludmila: Glossary of Architectural Terms
Glosář je určený pro výuku odborné angličtiny na fakultách architektury, lze jej však využít i na fakultách stavebních či jiných školách podobného zaměření. Shrnuje podstatnou část odborné terminologie z okruhu architektury a je vhodnou pomůckou pro ...
ČVUT eobchod162 Kč vč.DPH
Ryjáček, Pavel: Ocelové mosty. Cvičení
Skriptum je určeno zejména studentům oboru Konstrukce a dopravní stavby a pojednává o návrhu a posouzení ocelového spřaženého silničního mostu v mezních stavech únosnosti i použitelnosti dle platných norem ČSN EN. Obsahuje rovněž návrh a posouzení dů...
ČVUT eobchod146 Kč vč.DPH
Řípa, Milan: Řízená termojaderná fúze - minulost, současnost a budoucnost
Kniha vychází v předvečer probuzení mezinárodního tokamaku - ITER. Je určena všem odpůrcům termojaderné fúze, neboť se v ní dozvědí, proč jejich argumenty neplatí. Současně je ale určena i všem příznivcům termojaderné fúze, neboť razantním způsobem o...
ČVUT eobchod646 Kč vč.DPH
Červenka: Spotřebitelské úvěry
Publikace je zpracována jako praktický studijní materiál, který obsahuje výklad nejdůležitějších pojmů a pravidel, která souvisí s poskytováním spotřebitelských úvěrů dle zákona č. 257/2016 Sb. Každá kapitola je doplněna kromě praktických příkladů ta...
ČVUT eobchod250 Kč vč.DPH
Azurově modrá Tritanová lahev.
Zářivě modré, stylové lahve s motivem lva a nápisem ČVUT, jsou vyrobeny z vysoce tepelně odolného tritanu. Jedná se o zdravotně nezávadný plast, který neobsahuje škodlivé ftaláty, BPA, ani těžké kovy. Díky použitému materiálu láhev není cítit po plas...
ČVUT eobchod199 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Spoluautoři a kolektiv
Vydání 1.
Rok vydání 2020
Cena (vč.DPH 10 %) 499 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Wald:Benchmark cases for advanced design of structural ...

3000 Kč

Kuhnová:Koupelna na jedničku

199 Kč

Dušek:Daňová evidence podnikatelů 2021

189 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk