Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Bubeník, František: Matematika 1
Skripta jsou určena jako základní studijní materiál pro předmět Matematika 1 v úvodu studia bakalářských studijních programů na Fakultě stavební ČVUT v Praze. Obsahují všechny základní partie, které jsou zařazeny do výuky předmětu a jsou součástí pře...
ČVUT eobchod177 Kč vč.DPH
Raab: Molekulární kuchyně
Chemie v kuchyni i na talíři.....Záhady, tajemno a dobrodružství odehrávající v hrncích, pekáčích, pánvích, sklínkách i sklenicích.Martyrium civilních molekul při jejich "transmutaci" v lahůdku. Není to běžná kuchařka. Je to snadno srozumit...
ČVUT eobchod248 Kč vč.DPH
Bašta, Jiří: Regulace v technice prostředí staveb
Kniha je určena především specialistům oborů Technika prostředí, Inteligentní budovy a Facility Management, kteří při svém úzkém odborném zaměření na vytápění, zdroje tepla, vzduchotechniku a snižování hluku postrádají znalosti z mezioborové disciplí...
ČVUT eobchod230 Kč vč.DPH
Samek, Ladislav: Sbírka příkladů z Fyziky II
Skripta jsou určena studentům prvních ročníků Fakulty strojní ČVUT v Praze, slouží k procvičení látky přednášené v předmětech Fyzika I. a Fyzika II. Příklady jsou v textu členeny do kapitol tak, aby nejen navazovaly na obsah přednášených předmětů, al...
ČVUT eobchod137 Kč vč.DPH
Krejčiříková, Hana: Železniční stavby 1 / 1. část
Skripta jsou přednostně určena pro předmět přednášený ve 3. ročníku programu Stavební inženýrství (SI), Konstrukce a dopravní stavby (K) Fakulty stavební ČVUT v Praze. Jednotlivé části obsahují jak základní teoretická řešení konstrukcí železničního s...
ČVUT eobchod230 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Spoluautoři a kolektiv
Vydání 1.
Rok vydání 2020
Cena (vč.DPH 10 %) 499 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Československý časopis pro fyziku č.2

85 Kč

Navaro: Jak poznat, když vám někdo lže

169 Kč

Procházka: SEO cesta k propagaci vlastního webu

149 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk