Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Dylevský, Ivan: Anatomie dítěte - Nipioanatomie 1. díl
Anatomie dítěte je prvním svazkem široce koncipované monografie, věnované všem orgánovým systémům dětského organismu. V morfologické literatuře existuje závažný paradox - mimořádně podrobné zpracování stavby dospělého lidského těla a absence textů za...
ČVUT eobchod580 Kč vč.DPH
Vedral, Josef: Digital measuring instruments of electrical quantities
The book describes properties and methods of measuring electrical quantities by digital measuring instruments. In addition to the basic methods of measurement of these quantities, less traditional methods and instruments are presented with the aim of...
ČVUT eobchod464 Kč vč.DPH
Fassati, Tomáš: Inteligentní je víc než chytrý. Poznáváme inteligentní design a architekuru
Text se zabývá problémem komplexního přístupu k tvorbě a hodnocení designu a architektury. Komplexnost je nezbytná při respektování soudobého paradigmatu celostního vnímání reality, o níž je známo, že se vyvíjí do stále složitější struktury. Základnu...
ČVUT eobchod360 Kč vč.DPH
Pánská polokošile ČVUT
Elegantní pánská polokošile s výšivkou ČVUT, rovný střih, 65% bavlna, 35% polyester. Značka: Malfini
ČVUT eobchod390 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++, 1. díl
První díl výukového textu k přednášce Programování v C++. Obsahuje dva rozsáhlé úvodní příklady a pokrývá především následující témata: způsob popisu jazyka C++, příkazy, základní datové typy a jejich vlastnosti, uživatelem definované neobjektové typ...
ČVUT eobchod303 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jesenský: Marketingová komunikace v místě prodeje

Spoluautoři a kolektiv
Vydání 1.
Rok vydání 2020
Cena (vč.DPH 10 %) 499 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací ? marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Archkomix

160 Kč

Příběh laku

985 Kč

Hrubošová:Desatero boháče

279 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk