Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Dylevský, Ivan: Anatomie dítěte - Nipioanatomie 1. díl
Anatomie dítěte je prvním svazkem široce koncipované monografie, věnované všem orgánovým systémům dětského organismu. V morfologické literatuře existuje závažný paradox - mimořádně podrobné zpracování stavby dospělého lidského těla a absence textů za...
ČVUT eobchod580 Kč vč.DPH
Vedral, Josef: Digital measuring instruments of electrical quantities
The book describes properties and methods of measuring electrical quantities by digital measuring instruments. In addition to the basic methods of measurement of these quantities, less traditional methods and instruments are presented with the aim of...
ČVUT eobchod464 Kč vč.DPH
Stýblo, Zbyšek: Divadlo: prostor & akce
Divadelní budovy slouží po celý den usilovné práci herců, režisérů a dalších zaměstnanců, zaměřené na několik hodin, kdy přicházejí diváci pro jedinečný prožitek vytrhující je z jejich každodennosti. Místem, kde se obě tváře divadla prolínají, a tím ...
ČVUT eobchod427 Kč vč.DPH
Rataj, Jan: Reactor Physics Course at VR-1 Reactor
Skripta jsou určena pro účastníky kurzu reaktorové fyziky na školním reaktoru VR-1. Obsahují devět různých experimentálních úloh z oblasti reaktorové fyziky, které se na školním reaktoru VR-1 provádějí. U každé experimentální úlohy je uveden její det...
ČVUT eobchod226 Kč vč.DPH
Distler, Petr: Výpočty z obecné chemie (nejen) pro jaderné chemiky
Učební text Výpočty z obecné chemie (nejen) pro jaderné chemiky pokrývá náplň výpočetních cvičení a dalších doplňujících úkolů doprovázejících jednosemestrový předmět Obecná chemie pro studenty oboru jaderná chemie a vyřazování jaderných zařízení z p...
ČVUT eobchod479 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jaderná: Moderní retail marketing

Rok vydání 2021
Rozsah 240 stran
ISBN 978-80-271-1384-2
Cena (vč.DPH 10 %) 329 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek ? retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Živnostenský zákon a prováděcí nařízení vlády s komentá...

210 Kč

Hazucha: Konstrukční detaily pro pasivní a nulové domy ...

399 Kč

Holland: 15 minut denně i bez fitka

289 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk