Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Holický, Milan: Aplikace teorie pravděpodobnosti a matematické statistiky
Teorie pravděpodobnosti a matematická statistika představují mladé, rychle se rozvíjející vědecké disciplíny, které se již staly nezbytnou součástí mnoha oblastí moderní vědy a techniky. Uplatňují se ve velkém množství oborů jak při rozvoji teoretick...
ČVUT eobchod184 Kč vč.DPH
Betonový motýlek.
Jednoduchý reprezentativní motýlek. Hladké hrany, optimální velikost, každý kus je originál.. Motýlky mají popruh s jezdcem pro nastavení správného obvodu pro Váš krk.
ČVUT eobchod650 Kč vč.DPH
Medřický, Vladimír: Hydrotechnické stavby 2. Vodní cesty
Učební text Hydrotechnické stavby 2 - Vodní cesty je určen studentům Fakulty stavební ČVUT v Praze jako studijní pomůcka pro osvojení základních znalostí pro navrhování, výstavbu a provozování vnitrozemských vodních cest. Stručný text je provázen jen...
ČVUT eobchod173 Kč vč.DPH
Bubeník, František: Matematika 1
Skripta jsou určena jako základní studijní materiál pro předmět Matematika 1 v úvodu studia bakalářských studijních programů na Fakultě stavební ČVUT v Praze. Obsahují všechny základní partie, které jsou zařazeny do výuky předmětu a jsou součástí pře...
ČVUT eobchod195 Kč vč.DPH
Garlík, Bohumír: Od chytrých sítí po chytré budovy, města a dopravu v prostředí umělé inteligence
Monografie se zabývá různými algoritmy a aplikacemi založenými na teorii optimalizace, optimalizačními metodami s cílem dosažení předpokládaných závěrů a funkcí komponent v systému chytrých sítí. Snaží se ukázat optimální výhodu sítě energetických zd...
ČVUT eobchod349 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Jaderná: Moderní retail marketing

Rok vydání 2021
Rozsah 240 stran
ISBN 978-80-271-1384-2
Cena (vč.DPH 10 %) 329 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek ? retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Skalický:Megastore

320 Kč

Špačková:Trénink techniky řeči

299 Kč

Braden:Matrix-Božský zdroj

279 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk