Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Vymětalová, Veronika: Biologie pro biomedicínské inženýrství. I. díl
Skripta jsou doporučenou učební pomůckou pro studenty bakalářského programu FBMI ĆVUT v Praze pro obory Biomedicínský technik, Optika a optometrie, Fyzioterapie a Zdravotnický záchranář v prvním ročníku studia. Učební text obsahuje základní teoretick...
ČVUT eobchod226 Kč vč.DPH
Vymětalová, Veronika: Biologie pro biomedicínské inženýrství. Laboratorní cvičení
Skripta určená především pro laboratorní cvičení z biologie studentů bakalářských studijních programů FBMI ČVUT. Jsou rozdělena na jednotlivé kapitoly s textovou částí a s laboratorními úlohami. Vlastní text je přímo doplněn řadou obrázků a nákresů, ...
ČVUT eobchod164 Kč vč.DPH
Kraus, Ivo: FYZIKA / Encyklopedie velkých objevů a osobností
Čím lépe se ve vědě chceme uplatnit, tím dokonalejším rozhledem po mezioborových a společenských vazbách bychom měli být vybaveni. Ke splnění takového cíle přispívá i znalost vývoje vědních oblastí. Právě tato nezpochybnitelná věčná pravda vedla auto...
ČVUT eobchod627 Kč vč.DPH
Raab: Molekulární kuchyně
Chemie v kuchyni i na talíři.....Záhady, tajemno a dobrodružství odehrávající v hrncích, pekáčích, pánvích, sklínkách i sklenicích.Martyrium civilních molekul při jejich "transmutaci" v lahůdku. Není to běžná kuchařka. Je to snadno srozumit...
ČVUT eobchod248 Kč vč.DPH
Krýzlová, Zuzana: Styles architecturaux. Lire et s exercer en francais
Textová cvičebnice s tematikou dějin architektury je učební pomůckou pro studenty odborné francouzštiny na Fakultě architektury ČVUT v Praze. Kapitoly, počínaje obdobím antiky a konče dobou secese, obsahují výběr textů na stanovené téma a příslušná c...
ČVUT eobchod157 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Foret: Marketingový výtkum

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1723-9
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Jacobs:Města a bohatství národů

380 Kč

Hazellová: Háčkování vzory od A do Z

399 Kč

Pecinovský:Windows 7 - PPZU

249 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk