Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Suchánek, Jan: Erozivní opotřebení materiálů
Častou příčinou poruch funkčních součástí strojního zařízení v řadě technologických procesů je jejich opotřebení vyvolané účinkem tvrdých, obvykle minerálních, částic. Ty mohou působit na povrch součástí abrazivně nebo erozivně v závislosti na vnější...
ČVUT eobchod274 Kč vč.DPH
Fassati, Tomáš: Inteligentní je víc než chytrý. Poznáváme inteligentní design a architekuru
Text se zabývá problémem komplexního přístupu k tvorbě a hodnocení designu a architektury. Komplexnost je nezbytná při respektování soudobého paradigmatu celostního vnímání reality, o níž je známo, že se vyvíjí do stále složitější struktury. Základnu...
ČVUT eobchod360 Kč vč.DPH
Taška přes rameno ČVUT, šedá
Taška na dokumenty do velikosti A3, nastavitelný popruh, polstrované dno, prostorná hlavní kapsa s možností rozšíření; rychlý přístup do tašky přes zip. Rozměry: š 37 x v 47/35 x h 9 cm, materiál: polyester, značka: Halfar.
ČVUT eobchod499 Kč vč.DPH
Trhací blok CTU
Poznámkový trhací blok, 50 potištěných listů s logem CTU.
ČVUT eobchod55 Kč vč.DPH
Vedral, Josef: Zpracování a digitalizace analogových signálů v měřicí technice
Monografie popisuje metody zpracování analogových signálů a jejich digitalizaci v měřicí technice. Jsou zde uvedeny obvodové prostředky analogového zpracování signálů z typických snímačů fyzikálních veličin a prostředky k jejich digitalizaci a rekons...
ČVUT eobchod318 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Foret: Marketingový výtkum

Vydání 1.
Rok vydání 2020
ISBN 978-80-271-1723-9
Cena (vč.DPH 10 %) 249 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Pravdová:Společnost s ručením omezeným

339 Kč

Votík: Fotbal - herní trénink a pohybová příprava

229 Kč

Klatovský: 333 tipů a triků pro iPhone a iPad

299 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk