Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Procházka, Jaroslav: Betonové vícepodlažní a halové konstrukce
Skripta se zabývají stanovením idealizace, tj. volbou výpočetního modelu betonových vícepodlažních a halových konstrukcí, stanovením vnitřních sil vyvolaných zatížením, dále pak uvádí praktické rady pro navrhování těchto konstrukcí a zásady jejich vy...
ČVUT eobchod280 Kč vč.DPH
Hamhalter, Jan: Funkce komplexní proměnné
Skripta se zabývají analýzou v komplexním oboru. Metody a postupy zde uvedené jsou autory mnohokrát zpracovány a prověřeny. První čtyři kapitoly tvoří uzavřený celek, který pokrývá základní teorii holomorfních funkcí. Další tři kapitoly dále rozvíje...
ČVUT eobchod175 Kč vč.DPH
Černý, František: Fyzika II
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku Fakulty strojní ČVUT v Praze. První část učebního textu pojednává o elektrickém proudu, magnetickém a elektromagnetickém poli, včetně geometrické a vlnové optiky. Druhá část se věnuje kvantové fyzice, kva...
ČVUT eobchod230 Kč vč.DPH
Vyoralová, Zuzana: Technická zařízení budov a infrastruktura sídel I. Vnitřní plynovod a vytápění
Skripta jsou určena studentům bakalářského programu Fakulty architektury ČVUT v Praze. Učební text obsahuje problematiku zásobování plynem a jeho rozvody v objektu, seznamuje s koncepcí vytápěcích soustav, zdrojů tepla, otopných těles a dalších přísl...
ČVUT eobchod173 Kč vč.DPH
Krejčiříková, Hana: Železniční stavby 1 / 1. část
Skripta jsou přednostně určena pro předmět přednášený ve 3. ročníku programu Stavební inženýrství (SI), Konstrukce a dopravní stavby (K) Fakulty stavební ČVUT v Praze. Jednotlivé části obsahují jak základní teoretická řešení konstrukcí železničního s...
ČVUT eobchod230 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Chlebovský: Management zákaznických řešení

Rok vydání 2017
Nakladatel Grada
ISBN 978-80-271-0559-5
Cena (vč.DPH 10 %) 99 Kč
Skladem 1 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení... více

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Adolf Benš (1894-1982) - architektonické dílo - Vladimí...

1600 Kč

Tschirner: Angličtina - 4000 slovíček podle temat - zák...

249 Kč

Harák: Autobus Karosa 900

339 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk