Probíhá komunikace se serverem...

ČVUT eobchod
česky english Podporované platby kartou Visa a Master card
Starý, Vladimír: Biomateriály a biotolerance
Učební text popisuje rozsáhlou oblast vědních oborů, které jsou důležitou součástí studia vlastností, aplikovaného vývoje a hodnocení použitelnosti různých druhů materiálů ve zdravotnictví, především pak v implantologii. Autoři se zaměřili na testova...
ČVUT eobchod184 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Java 2. díl / Knihovny
Druhý díl učebního textu, který navazuje na skriptum "Java 1. díl / Programovací jazyk", se zabývá vybranými knihovnami jazyka Java, a stejně jako první díl je určen studentům Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze, kteří již ...
ČVUT eobchod305 Kč vč.DPH
Pelantová, Edita: Matematická analýza 1
Skripta jsou určena studentům prvního ročníku studia na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze. Hlavní náplní učebního textu je teorie číselných posloupností s řadou metod na výpočet jejich limit a teorie reálných funkcí reálné proměnné....
ČVUT eobchod142 Kč vč.DPH
Ryjáček, Pavel: Ocelové mosty. Cvičení
Skriptum je určeno zejména studentům oboru Konstrukce a dopravní stavby a pojednává o návrhu a posouzení ocelového spřaženého silničního mostu v mezních stavech únosnosti i použitelnosti dle platných norem ČSN EN. Obsahuje rovněž návrh a posouzení dů...
ČVUT eobchod146 Kč vč.DPH
Virius, Miroslav: Programovací jazyk C++ 2. díl
Druhý díl výukového textu k přednášce Programování v C++ obsahuje jeden rozsáhlý úvodní příklad a pokrývá především následující témata: objektově orientované programování v C++, přetěžování operátorů, šablony a jejich použití, výjimky včetně nestanda...
ČVUT eobchod308 Kč vč.DPH
Schovat slider
 

Burešová: Online marketing: Od webových stránek k sociálním sitím

Vydání 1.
Rok vydání 2022
ISBN 978-80-271-1680-5
Cena (vč.DPH 10 %) 469 Kč
Skladem 2 ks
Počet  ks
Popis produktu:
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace.Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4.Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Československý časopis pro fyziku 3/2020

85 Kč

Hendl: Big data

399 Kč

Toulky Evropou

769 Kč
ČVUT Ochrana osobních údajů Helpdesk